Gå til innhold

Seksuelt misbruk

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymra
Skrevet

Hallo folkens. Har en bekymring. Kom hjem fra skolen til et skrekk-scenario idag. Ytterdøra vår var låst(det pleier den aldri og være) og hunden vår var ikke i buret sitt. Skjønte rasks etterpå at det var nabogutten som hadde tatt seg inn i hjemmet vårt og låst seg inne på foreldrene mine sitt soverom. MED hunden.

Jeg vet med sikkerhet at noe bekymringverdig skjedde der inne siden jeg fant ei treningbuske med en bokser oppi rett utenfor døra, og han nektet og komme ut. Nabogutten er 17 og jeg er 18 år. Kjenner ham godt. Jeg sprang ut, ringte mamma, og dro over til venninen min i nabohuset, helt til vi så han forlate mitt hus. Han ringte meg etterpå og prøvde og si at jeg hadde misforstått.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Dette skjedde for en time siden nå, er helt sjokkert. Går det ann og politianmelde dette? Eller? Kan de komme og gjøre dna tester eller noe sånt? Vil ikke at han skal sleppe unna med dette liksom.

(Dette er ikke "tull" det skjedde faktisk hvis noen skulle tro noe annet. )

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bekymra
Skrevet

Off er det ingen som har noen råd? :/

Skrevet

Hvis du vet med sikkerhet at noe skjedde, så snakk med foreldrene hans. Synes tråden lukter troll uansett...

Gjest Bekymra
Skrevet

Ja, kan jo gjøre det.

Hvorfor "lukter den troll"? Vet det høres usannsynlig ut, og var forberedt på at noen kom til å si det. Men det har hendt, og jeg hadde ALDRI tulla med dyreplageri. Det er forferdelig. Hvorfor skulle noen tulle med dette uansett? Er ikke morsomt for fem flate øre.

Gjest Gjest
Skrevet

Du må kreve en forklaring fra nabogutten. Hvis du etter det fremdeles tror det kan ha vært misbruk, bør du ihvertfall anmelde gutten for innbrudd og mulig misbruk av hund. Det kan jo hende han tok seg inn på soverommet kun for å runke til moren din sitt undertøy, hva vet vi? Men da er det vel merkelig å ta med seg hunden...

Skrevet

Kontakt foreldrene hans, dyrebeskyttelsen og politiet. Så får du ta det derfra.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo høre med dyrlegen og/eller politiet om de har mulighet til å dna-teste.. er nysgjerrig på hva som skjer videre, kan du holde oss oppdatert?

Gjest Bekymra
Skrevet

Skal ringe dyrebeskyttelsen nå. Og snakke med moren min når hun kommer hjem fra jobb.. Dette er så virkelighetsfjernt. Har kjent gutten hele livet.. Hvis han faktisk har gjort noe mot bikkja vår så må det få konsekvenser.

Helt sinnsykt.

Kan holde dere oppdatert!

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvordan går det egentlig med hunden? Oppfører den seg normalt? Er dette en tispe?

Du skrev at ytterdøren var låst. Så det vil si at denne gutten har nøkkel til deres dør, og kan ha gått ut og inn når dere ikke var hjemme?

Gjest Gjest
Skrevet
Hallo folkens. Har en bekymring. Kom hjem fra skolen til et skrekk-scenario idag. Ytterdøra vår var låst(det pleier den aldri og være) og hunden vår var ikke i buret sitt. Skjønte rasks etterpå at det var nabogutten som hadde tatt seg inn i hjemmet vårt og låst seg inne på foreldrene mine sitt soverom. MED hunden.

Jeg vet med sikkerhet at noe bekymringverdig skjedde der inne siden jeg fant ei treningbuske med en bokser oppi rett utenfor døra, og han nektet og komme ut. Nabogutten er 17 og jeg er 18 år. Kjenner ham godt. Jeg sprang ut, ringte mamma, og dro over til venninen min i nabohuset, helt til vi så han forlate mitt hus. Han ringte meg etterpå og prøvde og si at jeg hadde misforstått.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Dette skjedde for en time siden nå, er helt sjokkert. Går det ann og politianmelde dette? Eller? Kan de komme og gjøre dna tester eller noe sånt? Vil ikke at han skal sleppe unna med dette liksom.

(Dette er ikke "tull" det skjedde faktisk hvis noen skulle tro noe annet. )

Håper på svar!

Det er noe rart med dette innlegget her.Dette må da være en tulletråd?!For det første,det har skjedd før at denne nabogutten har tatt seg inn i deres hus,nettopp fordi dere ikke låser døren,har han lov til å gå ut og inn som han vil da?Hadde jeg kommet hjem i mitt hus og en nabogutt hadde låst seg inn på soverommet ville jeg strax ringt politiet,jeg må le,beklager men dette er jo helt tullete!Er det mulig å bli i tvil om hva man skal gjøre da?

Gjest Bekymra
Skrevet

Er ikke en tulletråd. Vi bor åtte familier på et tun og er alle knyttet til hverandre. Har alltid vært normalt og komme på besøk osv. og gutten er innom hele tida og låner film. Falt meg ikke inn å ringe politiet nei. Virker kanskje rart, og vanskelig å forstå, men det var nå sånn det var.

Til du som ville ha oppatering: Jeg har snakket med foreldrene hans og de forklarte det med at han rett og slett hadde gått inn hjemme hos oss og kledd av seg. Når han hørte at jeg låste opp utenfra hadde han gått inn på foreldrene mine sitt rom i panikk. Han hadde sluppet hunden vår ut av buret, og hun ble tilfeldigvis med inn på rommet. Velger og la tvilen komme han til gode. Når han sier han ikke har tukla med hunden så tror jeg på det. Men er jo litt rart og bare gå rundt naken i andres hjem. Merkelig sak. "Tenåringsgutter er tenåringsgutter" sa mora hans.. Ytterdøra blir låst heretter ihvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Saken stiller seg jo litt annerledes når du sier han pleier å vanke ut og inn der. Da er det jo ikke så rart at han slapp hunden ut av buret. Men litt spesiell var jo historien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...