GlaJenta88 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Heisann! Jeg har tenkt til å få opp en kattetrapp/stige slik at pus klarer å komme seg ut og inn som hun vil selv. Vi bor i første etasje i en blokk, og det er ca 1 1/2-2 meter ned, så jeg tror ikke hun har noen problemer med å komme seg ut på egenhånd selv uten stigen, men hun kommer seg jo ikke opp igjen. Så jeg lurer på om det er noen som vet om steder hvor de selger slike ferdig-produserte stiger eller om det lønner seg å lage en selv? Trenger tross alt bare et par planker osv, men da blir det jo fort mer jobbe med det også.
Aurora M. Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Jeg har ikke slik stige selv, men har laget til andre. Jeg brukte en tykk, litt bred stokk, og så skrudde jeg fast små "trinn" som jeg hadde saget opp av en smal list. Det går godt an å lime de fast med vannbestandig lim og. Det er fort gjort, men det går sikkert an å søke litt rundt og se om du finner noe ferdig. Spørs hvor estetisk det skal være. Bare husk at den må være skikkelig festet oppe på verandaen. Går an å surre den fast med tau eller noe. Husk å se til den om vinteren, så den ikke blir så isete og glatt av det ikke går an å bruke den. Lykke til!
Gjest jauda Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Heisann! Jeg har tenkt til å få opp en kattetrapp/stige slik at pus klarer å komme seg ut og inn som hun vil selv. Vi bor i første etasje i en blokk, og det er ca 1 1/2-2 meter ned, så jeg tror ikke hun har noen problemer med å komme seg ut på egenhånd selv uten stigen, men hun kommer seg jo ikke opp igjen. Så jeg lurer på om det er noen som vet om steder hvor de selger slike ferdig-produserte stiger eller om det lønner seg å lage en selv? Trenger tross alt bare et par planker osv, men da blir det jo fort mer jobbe med det også. http://shop.strato.de/epages/61301361.sf http://www.schreinerei-locatelli.ch/index.php?id=13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå