Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Hei KateW!

Nå har du så mange tråder her inne som bare handler om deg, selv om de i utgangspunktet handlet om helt andre ting.

Kan ikke du bruke denne tråden her til å få ut all gørra di, eller eventuelt skrive ned målene dine, også kan vi følge deg opp og se hvordan det går med deg?

Skal vi se, målene dine var vel:

Bli penere (om mulig)

Få enda finere kropp

Ved hjelp av dette få fri tilgang på tissefant....

Kjør debatt!

Lykke til fra Kate

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vi gjøre denne tråden om til en poll, hvor man kan stemme på om KateW og brutal_mann skal dra på date eller ei?? :romeo:

Skrevet

Det må være et sinnsykt liv det der, - å jobbet livet av seg for å tjene masse penger for å få damer som liker menn med masse penger, - slik at du må jobbe enda mer.

Oj, det var en annen tråd det ja!

Jeg tror når man først begynner å anstrenge seg for å få en ukjent partner så har man kjørt løpet.

Gjest Gjest
Skrevet
Skal vi se, målene dine var vel:

Bli penere (om mulig)

Få enda finere kropp

Ved hjelp av dette få fri tilgang på tissefant....

Og så tror jeg du må late som du er litt dummere enn du er...

Og har du ikke lyst hår må du bleke det...

For selvsagt vil ALLE menn ha dumme, brystfagre blondiner. Det er da en vedtatt sannhet, ettersom jeg ikke var slik, og derfor ble dumpet i alle mine forhold! Nå skal jeg derimot skaffe meg puppene, bleke håret og aldri mer ha følelser for noen mann. Det er da et meget smart og reflektert valg, ikke sant?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Tøffa!

Jeg digger deg for å i det hele tatt tørre å starte en ny tråd her inne. :hjerte:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Og fri tilgang på tissefant pleier ALDRI å være noe problem.

Gjest KateW
Skrevet

Mhm! Takk gjest!

Håret er blondt, puppene er gigasvære, og jeg elsker sex, kun i forhold, er ikke utro.

Får jeg kryss i boka av det?

Eller bør jeg spille mer på hodepine og sexnekt, for ikke å snakke om sexmanipulasjon, for å bygge opp under menns eksisterende bilde av kvinner, og på den måten bli den kvinnen menn kan klage på at de får?

Gjest Ny gjest
Skrevet

Herregud så desperat du er da Kate W. :hoho:

Skjønner jo du forsøker å få deg mannebein, men det er vel ikke verdens beste sjekketriks å lime seg fast i singelforumet her inne for å skrive piss. :fnise:

Gjest Hilde K S
Skrevet
Herregud så desperat du er da Kate W. :hoho:

Skjønner jo du forsøker å få deg mannebein, men det er vel ikke verdens beste sjekketriks å lime seg fast i singelforumet her inne for å skrive piss. :fnise:

Det aner meg at KW allerede har innsett at det ikke er mye å hente blant mennene her inne...

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, alle vi kvinner er overbevist om at dette er verdens beste sjekketriks. Og vi kvinner er jo også på dette forumet kun i den hensikt å sjekke mannfolk.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jo, alle vi kvinner er overbevist om at dette er verdens beste sjekketriks. Og vi kvinner er jo også på dette forumet kun i den hensikt å sjekke mannfolk.

Det må jo ha vært et paradis for menn første gang de kom inn på dette nettstedet. Plutselig åpnet det seg en verden med 95% kvinner, men gleden ble nok kort dessverre når de fant ut kvinnene her inne mente om dem :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Det aner meg at KW allerede har innsett at det ikke er mye å hente blant mennene her inne...

Men like fullt har hun limt seg fast her inne og lager nye tråder som om hun skulle hatt betalt for det. :hoho:

Gjest Gjest
Skrevet
Men like fullt har hun limt seg fast her inne og lager nye tråder som om hun skulle hatt betalt for det. :hoho:

Hysterisk morsomt, du.

Skrevet

Jeg tror ikke kvinneguiden er et sjekkested. Tenk dere hvem at guttene her inne tror dere ligger med damene her inne da?

Om det skjer, - noe det kanskje gjør, - ja da viser jo virkeligheten at den overgår kvinneguiden, - for jeg har aldri hørt at det har vært par her som har gitt seg selv til kjenne.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror ikke kvinneguiden er et sjekkested. Tenk dere hvem at guttene her inne tror dere ligger med damene her inne da?

Du lurer på det? Det er nok en del damer her inne som går bak din rygg og ligger med alle de andre guttene på KG. Sånn er jo damer, vet du.

Skrevet

De går jo ikke bak min rygg. Isåfall en annens rygg. Jeg er ihvertfall ikke med på det derre swingersopplegget her hvis det finnes. Jeg er mye mer interessert i å vite om det finnes kvinner her som ligger med menn her, mens de har en intatvitende samboer eller ektemann hjemme?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er ihvertfall ikke med på det derre swingersopplegget her hvis det finnes. Jeg er mye mer interessert i å vite om det finnes kvinner her som ligger med menn her, mens de har en intatvitende samboer eller ektemann hjemme?

Så klart vi gjør det. Hvorfor skulle vi ellers oppholde oss på KG om det ikke var for å bedra mannen vår?

Gjest Hilde K S
Skrevet
Så klart vi gjør det. Hvorfor skulle vi ellers oppholde oss på KG om det ikke var for å bedra mannen vår?

Mennene våre, mener du?

Gjest Gjest
Skrevet
Mennene våre, mener du?

Mennene våre, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...