Gjest Anna22 Skrevet 27. juli 2003 #1 Skrevet 27. juli 2003 Kjøpte Vogue her forleden hvor det bla. står at kaftan til jeans er veldig riktig nå i høst. Så detter Det Nye ned i postkassen min noen dager senere - der hevder de det motsatte - at man ikke bare skal legge bort - neida, man skal KASTE de man har... Blir li grunn litt usikker i denne jungelen jeg, da... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #3 Skrevet 27. juli 2003 Gå med det du liker og synes er fint, du! Enig, men hvis du virkelig vil ta råd fra noen ville jeg heller ha stolt på Vogue framfor Det Nye
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. juli 2003 #4 Skrevet 27. juli 2003 Hvordan noen kan stole på fjortizbladet Det Nye fremfor verdens mote- og trendbibel Vogue er meg uforståelig?! :o Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #5 Skrevet 27. juli 2003 Enig med deg Gjest. Nå har ikke jeg så veldig greie på mote, men Det Nye er igrunn et fjortis- søpleblad, så da hadde jeg heller stolt på Vogue. Uten tvil..
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. juli 2003 #7 Skrevet 27. juli 2003 Det Nye er ikke annet enn 4 mnd. gamle motenyheter på glanset papir ispedd "grusomme historier fra virkeligheten"- hvor jenter fra bygdene kan sitte i sengen på de slitte frottèlaknene sine og småsnufse mens de leser om kvinneunderstrykkelse i alle dens former og selv etter å ha lest 10 årganger av bladet vet de fortsatt ikke hva en epilator er. Spe på med litt gammelt sladderstoff fra 3 uker gamle Se & Hør blader.... vips- der har du Det Nye. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #8 Skrevet 27. juli 2003 Nå må jeg bare si noe! Hvorfor driver du å rakker ned på alt og alle Minnie Emmerdale som ikke er som deg? Jeg vet det ikke er lov til person debatter og den slags her, men hvorfor skal det da være lov å rakke ned på grupper med mennesker sånn som du gjør! Ja, det er jo et virkelig problem i livet å ikke vite hva en epilator er! Har du ikke evnen til å la ting passere uten å rakke ned? Takk for meg!
starie Skrevet 27. juli 2003 #9 Skrevet 27. juli 2003 hvor jenter fra bygdene Minnie da.. Nå fornærmer du meg nesten.. Tullejente
Gjest Janna Skrevet 27. juli 2003 #10 Skrevet 27. juli 2003 He he, har du lest Det Nye i det siste Minnie? Jeg leser Det Nye, og siden de nå i siste nummer skrev at "boot cut" på bukser er UT, liker jeg ikke moteredaktøren deres. Boot cut er finest, såh! Da driter jeg i om det er mote eller ikke. Helt rette buksebein synes jeg ikke passer min kvinnelige fasong.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #11 Skrevet 27. juli 2003 Minne, hvorfor abonerer du på og leser Det nye selv hvis det er så zinnsykt dårlig?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. juli 2003 #12 Skrevet 27. juli 2003 Minne, hvorfor abonerer du på og leser Det nye selv hvis det er så zinnsykt dårlig? Jeg fikk gaveabo. på Det Nye men det har gått ut nå. Kjøper det ikke selv. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #13 Skrevet 27. juli 2003 Ok. Jeg hadde ikke orket å bruke tiden mmin på å lese f.eks Topp hvis jeg hadde fått abonement i gave men...
starie Skrevet 27. juli 2003 #14 Skrevet 27. juli 2003 Jeg leser også Det Nye, og jeg må si meg enig med Minnie i at det kanskje ikke er verdens beste blad. Grunnen til at jeg leser det? God underholdning :D (Dessuten får jeg en del tips, selv om hudpleierådene deres er elendige)
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #15 Skrevet 27. juli 2003 Hvordan noen kan stole på fjortizbladet Det Nye fremfor verdens mote- og trendbibel Vogue er meg uforståelig?! :o Minnie Nå har det seg slik at jeg leser allverdens blader - både de norske og de utenlandske... Jeg stolte da heller ikke på Det Nye - jeg syntes det var rart at de hevdet dette - og valgte derfor å skrive et innlegg her og høre om hva andres mening var... Håper dette var oppklarende nok for deg... :kgsmil:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. juli 2003 #16 Skrevet 27. juli 2003 Jeg er lettet- men som en hovedregel kan du si at Det Nye henger ca. 4-6 mnd. bak Vogue. Hvis du vil ha ett blad på norsk som er mer oppdatert så kjøp heller ELLE. Minnie
'Lilly' Skrevet 27. juli 2003 #17 Skrevet 27. juli 2003 Det Nye er ikke annet enn 4 mnd. gamle motenyheter på glanset papir ispedd "grusomme historier fra virkeligheten"- hvor jenter fra bygdene kan sitte i sengen på de slitte frottèlaknene sine og småsnufse mens de leser om kvinneunderstrykkelse i alle dens former og selv etter å ha lest 10 årganger av bladet vet de fortsatt ikke hva en epilator er. Spe på med litt gammelt sladderstoff fra 3 uker gamle Se & Hør blader.... vips- der har du Det Nye. Minnie Jeg ler av deg Minnie......... Snakk om å generalisere. Stakkar så sneversynt du er..............
ivanka Skrevet 28. juli 2003 #18 Skrevet 28. juli 2003 litt treg forbindelse i dag, så denne ble postet to ganger. >>>>>>>>>>>>>>>>>
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #19 Skrevet 29. juli 2003 Leser dn til tider, syns det er helt greit, men man må jo ta det for hva det er. Er jo ingen "bibel" man slavisk følger mht hva man kler seg i, men det er heller ikke vouge syns jeg..Tar bladene for det de er,artig lesning og nyttige tips + inspirasjon! Helt enig med deg som skrev at du fremdeles kjøper bootcut selv om dette i følge dn er ut,jeg kler også den fasongen mye bedre enn helt rette ben - det blir som et pølseskinn på meg
Gjest Embla s Skrevet 29. juli 2003 #20 Skrevet 29. juli 2003 Det Nye er ikke annet enn 4 mnd. gamle motenyheter på glanset papir ispedd "grusomme historier fra virkeligheten"- hvor jenter fra bygdene kan sitte i sengen på de slitte frottèlaknene sine og småsnufse mens de leser om kvinneunderstrykkelse i alle dens former og selv etter å ha lest 10 årganger av bladet vet de fortsatt ikke hva en epilator er. Spe på med litt gammelt sladderstoff fra 3 uker gamle Se & Hør blader.... vips- der har du Det Nye. Minnie :o Du er ganske morsom, du Minnie Er helt enig med deg - DN er et skikkelig fjortis søpleblad som fjortiser kanskje ikke burde lese.. Skikkelig dårlig!! Jeg liker heller ikke Vogue, men syns Elle er topp :D (Og leser/kjøper myyye heller Henne enn Det Nye)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå