Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Jeg og kjæresten er med hverandre nesten hver dag.

Vi har vert sammen i bortimot et år.

Vi hadde en trøblete start der eksen hans ville ha ham tilbake, og de ringte å pratet hver dag.

Kjæresten min ville ikke ha hun tilbake, og sa han var forelset i meg, og hadde funnet kvinnen i sitt liv.

Et par uker senere, møtte han en gammel klasseveninne på byn. Etter det jeg fikk høre fra en av mine veninner som var der, hadde han rotet med henne. Hva mer han gjorde vet jeg ikke.

Jeg konfronterte han med dette og fikk tilslutt halt det ut av ham.

En annen dag han var på byn, hadde han tatt dame med seg hjem.

Han ringte meg på natten for å prate og si god natt, da jeg plutselig hørte henne si "NN nå har vi sittet her hele kveld, du vet hva jeg vil og jeg gidder ikke vente her lenger".

Jeg ble dritsur. Og da la han bare på mobilen. Jeg ringte opp igjen flere ganger, han tok ikke tlf igjen.

Han hevdet ingenting skjedde, at han bare gikk inn til kompisene sine igjen.

Jeg har kjempevanskelig for å tilgi han for dette, selv om det er rundt 6 mnd det skjedde.

Ellers så er det alltid jeg som tar kontakt med han først, og man kan si sexlivet har begynnt å skrante.

Han har også så og si sluttet å dra på byn. Men jeg lurer på om det er bare for å slippe å drite seg mer ut ovenfor meg.

For han vil gjerne at foreldrene skal være stolt av han, at han har en kjæreste osv osv.

Søstrene hans er begge forlovet og har begge et barn. Det er bare han igjen.

Men på en annen side, så vil han alltid være med meg når jeg spør..

Han skal snart på en jobbreise til et luksushotel, der bestekompisen hans også jobber.

Jeg mistenker at det kommer til å bli en "musetur" og at han kommer til å være utro.

Han sier selfølgelig nei, det vil han aldri gjøre mot meg.

Men han har gjort det før.

Jeg vet ikke lenger, sitter å vurderer å gjøre det slutt hver dag på grunn av at jeg ikke kan stole på han.

Er veldig vanskelig siden jeg også er så utrolig glad i han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om noen andre kom til deg med denne problemstillingen? Hva hadde du sagt til de da? Eller rådet de til?

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

Jeg vet ikke..faktisk.

Fordi han sier han vil dele hele livet sitt med meg, at han elsker meg mer enn noe annet.......

Skulle så gjerne vert inni hodet hans og visst hva han egentlig tenkte :/

Gjest singel lesbe
Skrevet
Jeg vet ikke..faktisk.

Fordi han sier han vil dele hele livet sitt med meg, at han elsker meg mer enn noe annet.......

Skulle så gjerne vert inni hodet hans og visst hva han egentlig tenkte :/

Actions speak louder than words.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...