Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg ble kjent med en gutt fra Trondheim, - og jeg bor i Oslo. Vi skal møtes om litt. Vi liker hverandre veldig godt fra før, - MEN, - orker dere den prosessen? 1. Han skal kjøpe leilighet i Trondheim. 2. Han snakket om å flytte til Oslo hvis han blir forelsket i meg. Om han kjøper seg leilighet, - så bør han bo der minst et år, - og det tar tid å kjøpe og selge. Jeg tenker, - jo det blir jo lenge til han flytter til Oslo, - dersom vi blir forelsket i hverandre. Jeg vet ikke om jeg tør å ta den sjansen, - om jeg skal treffe han likevel, - eller droppe sjanse pga det tar lang tid... Kanskje vi oppdager at vi ikke passer å bo sammen etter lang tid? Hva ville dere ha gjort?
Jodi Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg hadde tatt sjansen. Det er ikke såå langt mellom Oslo og Trondheim, og det kan være allright å ha litt avstand så man får litt pusterom også.
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg hadde tatt sjansen. Det er ikke såå langt mellom Oslo og Trondheim, og det kan være allright å ha litt avstand så man får litt pusterom også. Ja, vet det er kort med fly og billig med norwegian ja, men........ forstr ditt poeng..
angeleyes Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Hvis du virkelig faller for ham er det kanskje verdt det ekstra strevet med å bo langt fra hverandre? Jeg ville tatt sjansen og sett hvordan det gikk.
Anglofil Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg ville også tatt sjansen, helt klart. Tenk hva du kan gå glipp av. Mvh Yvonne
Gjest Purple Haze Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Jeg hadde helt klart tatt sjansen. Du har jo egentlig ingenting å tape, og alt å vinne. Funker det mellom dere, så finner dere løsninger. Funker det ikke, så går det også greit. Lykke til
Gjest LonelyAngel Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Jeg ville også tatt sjangsen! Tenk om han er drømme mannen
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Han er drømmemann ja! .... jeg får ta sjanse å treffe han! takk jenter!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Hva ville dere ha gjort? Jeg ville ha droppet det, fordi jeg ikke hadde orket å investere så mye i noe som høres så usikkert ut. Minstekravet for meg er å bo i samme by som mannen.
mca Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Du lever bare en gang! Funker det, så funker det:) Hvis ikke er det alltids flere fisk i havet:)
Gjest D-shol Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Jeg bor i Trondheim, han i Oslo. Jeg har ett år igjen av studiet, han har fast jobb som avdelingsleder og har leilighet. Det fungerer skikkelig bra. Vi pendler, jeg drar ned i studieuker og langhelger, han kommer opp når han kan og vi er sammen i feriene. Jeg merker godt en stor forskjell på vårt forhold og de som er mye sammen fysisk. Siden telefonen er vår hovedkommunikasjonsmiddel får vi prata utrolig mye sammen og har diskutert mange tema som andre par ikke tenker på før mye lenger inn i forholdet, fordi de heller bruker tiden på å kline, gå på kino og sånt. Ikke at det er noe galt i det altså, det er bare en forskjell jeg ser Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå