Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Ble sammen med min x igjen for ett år siden etter et år fra hverandre, flyttet sammen og vi har det bra. Men jeg tenker stadig på h*n jeg datet rett før jeg ble sammen med xen igjen. Føler at jeg ikke gav det en sjangse, og det banker i hjertet hver gang jeg møter på h*n.... Min kjæreste og jeg har det fint, ingen barn eller forpliktelser men bor sammen. Vi har ingen kontakt, men ser h*n ofte i lokalmiljøet. Vet ikke hva jeg skal gjøre med tankene mine..... noen tips, erfaringer? Jeg har vært usikker hele tiden, men alt er så mye enklere med min nåværende kjæreste....
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hvor langt/dypt/bra forhold hadde du med han du datet? Hvordan og hvorfor ble det slutt? Om det bare var en kort greie, så er det lett å idyllisere det litt i etterkant. Tenk nøye gjennom om dette faktisk var en fyr du kunne hatt noe seriøst med, eller om du kanskje bare drømmer deg litt vekk og lurer på hva som kunne skjedd "hvis bare..". Kan fort bli litt Romeo&Julie stemning over det hele når det er en umulig kjærlighet, man vil ha det man ikke kan få og lengter gjerne etter fantasier og illusjoner. Når det er sagt så mener jeg egentlig man skal følge hjertet sitt. Ut fra det lille du skriver så virker det ikke som du er hodestups forelsket i samboeren din. Man skal ikke være i et forhold kun fordi det er "enklere". Jeg har lignende erfaringer, bortsett fra at jeg har vært hun de datet en kort periode.. det har faktisk skjedd to ganger nå, at jeg har rotet meg borti en kar som kom rett ut fra et brudd og hvor eksen har tatt han tilbake etter en lang stund. Begge forlot meg for eksen, begge angret seg og begge ville ha meg tilbake. De uttrykte også mye av det samme som deg, at de var usikre i det forholdet de var i og tenkte på meg osv. I begge tilfellene var jeg da over dem, og i tillegg veldig såret og bitter over at de dumpet meg, så de fikk aldri sjanse nr 2. Det må du også tenke litt på.. hvis du slo opp med han for å bli sammen med eksen igjen, så er det ikke sikkert han er ivrig på å prøve igjen med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå