Gå til innhold

Da var puberteten i gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, da er vi i gang. Nå er det ikke valp i hus, men en liten pubertetsfrøken. Ikke alltid like morro. Begynte for fullt i går. Vi gikk på tur og møtte en jogger. Troll kom ikke på innkalling og løp boffende bort til joggeren. Hun gav seg ikke før hun hadde fått snust på den stakkars damen. Jeg sto 20 meter unna og var kjempeflau! Så nå er det langline på tur.

I tillegg så hører hun skumle lyder over alt. Eller en stor stein i skogen blir plutselig et livsfarlig monster. Morro... :snurt:

Er visst lenge siden jeg har hatt tenåringshund i hus. Nesten glemt hvor mye jobb det er. Phuh! :fnise:

Noen som har historier å dele fra puberteten til hunden sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så koselig =) mimretråd! Jeg husker dessverre ikke spesifikke opplevelser med hunden vår i puberteten..

Gjest Wacmoc
Skrevet

Huff, så slitsomt. Hannhunden min begynner å bli ferdig med puperteten. Etter et år synte jeg det er på tide xD

Skrevet

Valpen min er 7 og en halv måned.

Joda nå er vi i trassalder nr 2?

Kan ikke slippe han, han løper bare av gårde. Og vil at andre skal kunne gå i fred for den lille rampen min :)

Men, redd noe det er han ikke. Eller når begynner dette med redsel for mye rart?

Gjest Wacmoc
Skrevet

Min begynte å boffe på ting og bli sinna på menn når han var ca 1 år og et par mnd. Han holder på fortsatt, men han fyller snart 2, så regner med det går ann å få det av han bedre da. Han er umulig nå.

Gjest Illiya
Skrevet
Uff, da er vi i gang. Nå er det ikke valp i hus, men en liten pubertetsfrøken. Ikke alltid like morro. Begynte for fullt i går. Vi gikk på tur og møtte en jogger. Troll kom ikke på innkalling og løp boffende bort til joggeren. Hun gav seg ikke før hun hadde fått snust på den stakkars damen. Jeg sto 20 meter unna og var kjempeflau! Så nå er det langline på tur.

I tillegg så hører hun skumle lyder over alt. Eller en stor stein i skogen blir plutselig et livsfarlig monster. Morro... :snurt:

Er visst lenge siden jeg har hatt tenåringshund i hus. Nesten glemt hvor mye jobb det er. Phuh! :fnise:

Noen som har historier å dele fra puberteten til hunden sin?

Lenge siden jeg også hadde tenåringshund, men det kommer vel snart, hun er snart 5 mnd nå, så litt tid har jeg vel før det begynner. Hvor gammel er din, og hvilken rase?

Skrevet
Lenge siden jeg også hadde tenåringshund, men det kommer vel snart, hun er snart 5 mnd nå, så litt tid har jeg vel før det begynner. Hvor gammel er din, og hvilken rase?

Pubertetstrollet er en border collie på sju måneder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...