Gå til innhold

Skal til New York med BA

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mimmi_*
Skrevet

Er det greie seter (sitter på økonomi)

Stemmer det at vi får hver vår skjerm og sånt som vi kan se på tv på?

Maten god :P? Hyggelig betjening?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fløyet til usa to ganger med BA, og jeg er veldig fornøyd. Setene er veldig bra, det er innebygget nakkestøtte. Sånne små "vinger" på siden av hodet, som du kan regulere selv, så du får støtte også på sidene og ikke bare i nakken. Benplassen er ikke noe å rope hurra for, men det er ikke verre enn andre steder. Det er egen skjerm, med godt utvalg av filmer og serier, og du kan stoppe og starte når du vil. Servicen er god, og maten er faktisk forunderlig ok også.

Skrevet

ja British airways...

Ooh takk takk du første for utfyllende info :) Nå frykter jeg ikke den lange flyturen like mye som jeg gjorde før :),

Skrevet

Avhenger litt av flytypen. Jeg har flydd Boing 777 med BA og der fikk alle egen tv-skjerm med filmer, tv-serier og musikk. Grei benplass, og faktisk den beste flymaten jeg noen gang har fått.

Har også flydd med dem Oslo-London som selvfølgelig er med mindre fly, men har alltid fått god service.

Skrevet

Sist gang jeg fløy med BA til New York hadde vi helt vanlig benplass, setene var vel ikke noe bedre eller verre enn de fleste andre flyselskap. De kabinansatte ga god service, rause med drikke og oppvarting generelt. Nå misliker jeg flymat, men kan ikke huske at maten var ille, så helt sikkert helt vanlig/grei. Hadde hver vår tv-skjerm, så tiden gikk ganske fort. Kunne godt fløyet BA igjen til New York :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...