Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Er så lei meg, klippet meg fra skuldelangt til en god del kortere. Det er oppklipt og såvidt ikke nok til å få i hestehale. Jeg hater det og det er så ukledelig. Det ble ikke slik jeg hadde tenkt, for å si det mildt. Det var ikke dette jeg ba om heller forsåvidt, men det er en annen historie. Det jeg lurer på, er om jeg skal punge ut og få satt på extentions, til litt nedenfor skuldrene. Så jeg får en tykk og fin hestehale igjen og blir normal. Det jeg lurer på er om det er noen sjanse for at det ser tacky ut med dagens extentions, eller er dette blitt så bra at det faktisk er en aktuell løsning for en som trenger å se OK ut bl.a p.g.a jobb, jeg er ikke noen tenåring. Er mamma til skolebarn. Vil ikke se ut som noen avdanka popstjerne, hvis dere skjønner. Det må se bra ut og det må se ut som mitt hår. Noen råd? Erfaringer? Salong-tips?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Du kan fylle inn med 50-80 extensions, det er muligens nok, for å få tilbake litt volum og lengde. Da blir jo ikke prisen så høy heller. Google salonger i Oslo, stor prisforskjell og kvalitet. Viktig med ekte menneskehår, Remy. Ellers floker det seg! Hørt Studio Africa skal være bra. Ligger bla Majorstuen Lykke til :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Takk for svar! Nå søker jeg for fullt her, og det er jammen mye å velge i. Har ikke så fyldig hår, og er litt redd for at flettemetode skal gjøre utrolig vondt, jeg tenker på rive opp hårbunnen og i det hele tatt. Jeg synes det virker smertefullt, stemmer det? Er ikke hårsår, men har sensitiv hud og hår. Har hatt extensions en gang for 20 år siden, fikk det gratis på et hårshow. Det var noe smeltegreier, slike små knuter. Det så fint ut, men varte ikke så lenge. Så har man jo Batistone, eller sånne clips-saker. Hva bør jeg velge for at det skal se penest mulig ut (mest naturlig), og det er viktig at det kan settes opp uten at det synes. Og helst ikke slite så mye på det naturlige håret som spares ut. Pris spiller ikke noen rolle.
Wonders Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 (endret) Regner med du kun vil ha ekte menneskehår. Du MÅ innom Bobbys i Dronningens Gate 28 ved Arkaden/Burger King Karl Johan. 20 meter inn i gaten ligger hans første butikk. Du kan enten kjøpe clips eller kjøpe uten clips, som du tar med til din frisør ... Bobby hjalp NM i Cheerdancing 2008 med hår&make-up. Kan oxo nevne Norges DragDiva Cårejånni Enderud . Hællan Dussen - håret mitt er drit bra ass! -stylet Maria Haukås Storeng og Henriette Brusgaard med hår og makeup fra Bobbys! Isabella Leroy, bedre kjent som Idol Isabella, er oxo fast kunde her. Og mine venninder da, offkåch. Klikk rundt på linken her. Du finner nok mye fint. Priser rundt 700- 1000 kr!!! http://www.bobbys.com/index.php?sideID=222...p;listeID=22263 Endret 9. juni 2009 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå