Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,lurer på om noen har erfaring med søknad på bostøtte her?Jeg søkte i mai og (sendte elektronisk) men har ikke fått noe tilbakemelding.Får man ikke noe vedtak tilsendt?Eller må man bare vente å se om pengene kommer inn på konto i morgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk vedtaket i posten ca en uke etter at pengene var ankommet. Da hadde jeg allerede ringt bostøttekontoret, og de sa det hadde vært hektisk så de prioriterte penger før vedtak. Om dette er vanlig vet jeg ikke, men vedtaket skal altså også dukke opp på et tidspunkt.

Skrevet

Hei :)

Hvis jeg ikke husker helt feil vil du få et evt vedtak sammen med første utbetaling.

Utbetalingene skjer 10. hver måned. Så hvis du får vedtak på det, vil du nok både få penger inn på konto i morgen, samt brev i posten.

Gjest Marlo
Skrevet

Den gangen jeg hadde bostötte, så fikk jeg ikke vedtaket för förste utbetaling.

Det er riktig at utbetalingen er den 10. hver mnd ja

Men om du ikke ser pengene eller hörer noe, så er jo tross alt det beste å ringe eller stikke innom dem og prate med dem.

Ikke bare sitte hjemme og lure på hvorfor/hvorfor ikke.

Gjest Gjest
Skrevet
Den gangen jeg hadde bostötte, så fikk jeg ikke vedtaket för förste utbetaling.

Det er riktig at utbetalingen er den 10. hver mnd ja

Men om du ikke ser pengene eller hörer noe, så er jo tross alt det beste å ringe eller stikke innom dem og prate med dem.

Ikke bare sitte hjemme og lure på hvorfor/hvorfor ikke.

Ja jeg kan jo ringe å høre med dem,det hadde jeg ikke tenkt på.Men takk for svar alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...