kaizers Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Det er en fast tradisjon for meg og min mor å dra inn til Oslo når januar-salget begynner. Vi vant også en langweekend med hesteridning på Island for et par år siden. Nå vil jeg be moren min med på en helt ny tur, men vet ikke hvor. Hvor ville du, som mor, tatt med deg din tenåringsdatter? Eller motsatt - hvor ville du, som tenåring, tatt med moren din? Er ute etter en avslappende ferie/weekend, gjerne med spa-fasiliteter. Burde helst finne sted i Skandinavia, evt. England. Setter stor pris på anbefalinger og tips! På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Foreslår Dublin. Kan også nevne at Riga har blitt en favoritt blant mange nordmenn.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Tallinn estland Eller ta en kieltur me Color Line.. luksus luksus massasje og spa der England er mas, ihvertfall London så styr unna det på en liten weekendtur
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Mamma og jeg var i London for noen år siden. Riktignok var jeg ute av tenårene da, men det bør jo passe for en tenåring også. Mamma koste seg også der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå