Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har vert sammen med kjæresten min i 11 mnd nå, og egentlig så har vi det ganske fint. Men jeg har veldig vanskelig for å stole på han. I begynnelsen av forholdet var han blandt annet utro med 3 forskjellige jenter. Jeg ble utrolig lei meg og skuffet, siden han hadde lovet meg at det aldri kom til å skje. For han har også vert utro med alle de andre kjærestene sine, noe han fortalte meg før vi ble sammen. Men han sa han hadde forandret seg, osv. En gang vi var på byn med noen venner ble han også utrolig sjalu for ingenting, gjorde det slutt og sa han aldrig ville se meg igjen. morgenen etter sa han at han angret noe veldig, ville aldri gjøre det slutt, og at han elsket meg. Jeg var utrolig forbannet egentlig, men tenkte å gi han en sjans siden han hadde vert veldig full den kvelden. Jeg vet ikke om jeg burde stole på han? Han er egentlig en veldig snill gutt, men har veldig lett for å flørte med allt han ser. Vi har planer om å flytte sammen nå snart, og han ønsker seg veldig et barn. Hva hadde du gjort i denne situasjonen? Jeg er kjempeusikker, for jeg liker han veldig godt, men samtidig vil jeg ikke bli lurt.. Blir kjempeglad for svar!
Breakeven Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Han har vært utro 3 ganger..you do the math. Kan du noen gang stole på denne gutten, du kommer alltid til å være usikker noe som kommer til å bli utrolig slitsomt i lengden.
HappySoul Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg hadde garantert blitt usikker og hatt det vondt om det hadde hendt, "kun" 1 gang. Og mer en nok grunn til å gå sin vei. At du velger å bli etter 3 ganger, blir litt slik for min del. Flytte sammen og få barn ??? Greit, det kan fungere og fyren vil aldri gjenta dette, starten av et forhold kan være så mangt for noen. Ta en skikkelig prat med han, en gang til, evt. ville jeg sendt han ut på en situasjon der han må velge mellom et tilfeldig knull eller deg. Se hvordan det går etter noen fester gjerne, klarer han ikke å holde seg, vil han heller ikke gjøre det i nærmeste fremtid, samme hva han sier. Ord betyr ingenting når personen ikke mener dem. Endret 8. juni 2009 av HappySoul
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Ja ja ja... Hvilke menn er det kvinner tar? Joda, de som er rævhøl! Men nei, det er ikke noe å hente i dette forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå