Gjest Snart frue Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Heisann! Vi ønsker solist evt duett (flink) i kirke og underholding under middagen og noen som spiller opp til dans etter maten. Er det noen som kan anbefale noen? Vi vil ha litt stil over det hele, dvs ikke et ènmanns orkester eller to stk hvor den ene står med et keyboard og den andre synger sånn halvsurt. Hvor mye er det vanlig å bruke på dette egentlig?
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hei Når er bryllupet deres? Jeg er vokalist og synger solo i vielser. Hilsen Christina. E-post adresse slettet iht. KG sine regler. Strix, mod Endret 28. juli 2009 av Strix
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg vet om flere flinke i distriktet hvor jeg bor, og som muligens tar på seg slike oppdrag. Hva de tar betalt, aner jeg ikke. Hvor holder du til, sånn ca?
Gjest Snart frue Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Hei Når er bryllupet deres? Jeg er vokalist og synger solo i vielser. Hilsen Christina. Vi skal gifte oss 31.07.2010, så det er jo et år til da.. Vi har bestemt oss for i allefall èn sang, denne: Er det en sang du kan synge? Endret 28. juli 2009 av Strix
lost_bird Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har leid en sangerinne til å synge tre sanger i vielsen vår. 1500 skal hun ha for det. Jeg har hørt hun er veldig flink.
Gjest Snart frue Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har leid en sangerinne til å synge tre sanger i vielsen vår. 1500 skal hun ha for det. Jeg har hørt hun er veldig flink. Hvor i landet er det hun hører til? Hvilke sanger er det hun skal synge i bryllupet deres?
lost_bird Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Hun holder til i Oslo. Hun skal synge Kjærlighet La via en rose Dream a little dream
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå