Gjest tarra Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei =) Jeg har akkurat fått sims 3 på pcen min. Problemet mitt er at jeg bare kan spille ca 15min i gangen før pcen min slår seg av. Dette skjer bare når jeg spiller sims. Noen som har noe peiling på hva dette kan være? Hadde vært greit å få det til å funke :D
Kakee Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Blir pc'en for varm kanskje? Jeg hadde dette problemet med min laptop, den skrudde seg av når jeg prøvde å spille spill som krevde mye.
Frank80 Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Blir pc'en for varm kanskje? Jeg hadde dette problemet med min laptop, den skrudde seg av når jeg prøvde å spille spill som krevde mye. Hei. Hva slags Pc er det snakk om her? laptop, stasjonær (husmaskin) ? isåfall hvilket merke? Grunnen til at jeg spørr er at på de fleste maskiner kan man skru opp vifte-hastigheten. Noe som bråker en del mere, men det er jo bare når man spiller. tipset for dette er jo Høreklokker. Som regel er det programmer som følger med maskinen som styrer viftene. Finn ut hva maskinen heter. Sims 3 skal snart i hus her også, Husker da jeg og min samboer først ble sammen vi satt å spilte 2'ern til seint på natt.
Frank80 Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 (endret) ... oops Endret 10. juni 2009 av Frank80
Gjest tarra Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Det er en bærbar Acer pc :D Men tror problemet kan være at den blir litt for varm ja. Åsså tror jeg kanskje det er litt masse støv inni vifta. Har merket det at pcen jobber hardere når jeg slår på spillet. Åsså blir den kjempevarm :/ Er det noe det går an å gjøre med det da?
babord Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Her kan du teste om maskinen din har rette specs til å kjøre spillet. Dersom alt der er ok blir den mest sannsynlig for varm. En annen ting som kan funke, og som hjalp meg, var å laste ned ny driver til grafikkortet mitt, på skjerminnstillinger elns kan du finne ut hva grafikkortet heter, googl det og finn hjemmesiden til produsenten og last ned den versjonen av driveren de anbefaler. Nå klikker det aldri hos meg lenger
fjoseide96 Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har det samme problemer med min Acer. den er vært på reprasjon 3 ganger. de har skifta mye rart men den fungerer ikke
Gjest BabyBlue Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Dette tipset kan hjelpe. Hahah! Les den posten Folka der bitcher noe skikkelig "You don't know jackshit!"
lovedrug Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 har acer jeg også,ble mye bedre etter jeg støvsugde vifta:)
MiaMamma Skrevet 16. desember 2010 #11 Skrevet 16. desember 2010 Hahah! Les den posten Folka der bitcher noe skikkelig "You don't know jackshit!" Ja, nå har jeg faktisk prøvd det lille programmet, og det gjorde slutt på datakrasj under sims 3 for meg - tenkte noen andre kunne ha nytte av det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå