Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Har to utbetalinger i mnd (hver 14.dag) med attføringspenger. Er det slik at Juni er skattefri på begge utbetalingene? Eller hvordan er dette?
ellen :) Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Har to utbetalinger i mnd (hver 14.dag) med attføringspenger. Er det slik at Juni er skattefri på begge utbetalingene? Eller hvordan er dette? Jeg tror det er det ja.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Ja, det er to skattefrie utbetalinger for juni. Dvs for meldekortperiodene i juni; så da vil muligens den ene utbetalingen komme i juli.
Gjest Marlo Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Hmm, fikk pengene i dag og ingen mindre skatt for min del iallefall
yoga Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Husk at de med attføring får etterbetalt, og at juni nettopp er begynt. Så da vil de to neste utbetalingene være uten skattetrekk
Gjest ts Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Hmm, fikk pengene i dag og ingen mindre skatt for min del iallefall Ts her..var det jeg også reagerte på. sendte inn meldekort på lørdag og fikk pengene idag. Men samme skatt som før var trukket. Har prøvd å finne ut av ting på navs sider men det synes jeg søren meg ikke er enkelt! Jeg spurte nok om dette i fjor men husker jo aldri/lærer aldri
NysgjerrigeNilsi Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Det er for _meldeperiodene_ i juni! Og det har fortsatt ikke gått 14 dager av juni! Så neste utbetaling og den etter det er skattefri Dvs at for noen vil den andre utbetalingen komme i juli (det var jeg som var gjest som skrev det samme noen innlegg lengre opp).
NysgjerrigeNilsi Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Ts her..var det jeg også reagerte på. sendte inn meldekort på lørdag og fikk pengene idag. Men samme skatt som før var trukket. Har prøvd å finne ut av ting på navs sider men det synes jeg søren meg ikke er enkelt! Jeg spurte nok om dette i fjor men husker jo aldri/lærer aldri Ja, du sendte på lørdag, det vil jo si at meldekortperioden var for siste uka i mai og første i juni! De to neste meldekortperiodene vil være for juni; ergo er det da du får skattefri utbetaling. Skjønner nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå