Gå til innhold

Gode råd fra damene.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Neptun_*
Skrevet

Til alle dere frodige reflekterte damer her på forumet.

Nå kan jeg trenge noen tips.

Min kone og jeg har vært gift i mange år og vært kjærsten i enda fler. Likevel- etter en stunds fravær blir jeg fremdeles ekstra mottakelig for hennes fysiske tilnærmelser....

I dette tilfellet har hun vært borte i jobbsammenheng i 14 dager og kommer hjem fredag kveld, akkurat tidsnok til å rekke en jentefest hun er invitert til. Selv skal jeg sitte vakt i båthavnen denne kvelden så det passer jo fint. Jeg går av vakt kl.01.00 så jeg regner med at det kan passe å plukke henne opp en gang etter dette.

Hva bør jeg gjøre / ikke gjøre for at dette skal kunne bli en natt vi husker godt? Bør jeg sende en SMS eller to for å rede grunnen?.... Eller absolutt ikke? Når på kvelden bør de evt. sendes? Mottaket er sikkert avhengig av dagsformen så her må det balansere i riktig retning.

Andre forberedelser / tiltak som vil kunne falle i god jord? Huset rent og ryddig og barna hos naboen!

Gode tips / forslag mottas med takk.. :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer litt ann på hvordan deres forhold er? Har hun mye sex-lyst? Mer enn deg? Hvem pleier å ta initiativet? Hvem pleier å mase på hvem om å få sex?

Vil hun forvente at det blir sex uansett den kvelden?

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm.. jeg hadde nok trengt en "advarsel" sånn at jeg bare ble godfull og ikke så full at det eneste jeg vil er å soooooove og evt spy (ikke mye sexy å kysse med svien fra magesyre i halsen, samme hvor mye tenner er pusset og tannskyllevann er brukt)

Men har noen minnerike økter i halvfylla med min kjære, ja. Så jeg skjønner absolutt tankegangen din.

Så gi henne en liten "obs obs" slik at hun ikke legger andre planer enn deg.

Skrevet

Jeg hadde satt pris på en liten sms om hva jeg kunne vente meg når jeg kom hjem, sånn at jeg ble klar og kåt til du kom og hentet meg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan være greit å si fra på forhånd om du planlegger noe "sexy" ;)

Hadde samme greia selv en gang, dvs. dama skulle møte ei venninne på byen etter at vi hadde vært borte fra hverandre noen uker og jeg forventet henne hjem på natta. Så da planla jeg å overraske henne, nydusjet og nystelt, fint barbert der nede og naken i døra, med full ereksjon. Lite visste jeg at også venninna var med hjem, de skulle ha et lite nachspiel sammen... Så da fikk jeg meg også en overraskelse :P

Gjest Gjest_Neptun_*
Skrevet
Det kommer litt ann på hvordan deres forhold er? Har hun mye sex-lyst? Mer enn deg? Hvem pleier å ta initiativet? Hvem pleier å mase på hvem om å få sex?

Vil hun forvente at det blir sex uansett den kvelden?

Lysten er rimelig likt fordelt. Det går litt i bølger for begge. For min del øker lysten proporsjonalt med tiden det er gått siden sist, men er liten når jeg har mye stress på jobben. Masing er ikke et tema, vi pleier enkelt å finne ut om det "passer". Selv om det er uaktuellt å mase seg til sex er det jo lov å forsøke og legge forholdene til rette? Så litt på forhånd...

Morsomt med han som stod naken i døra, men jeg hadde tenkt å ha klær på meg i bilen ja, Ikke umulig at det er flere i selskapet som trenger skyss på den tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...