Gå til innhold

T-skjorte uten BH, er det ok i sommer varmen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk aldri uten BH før - men etter oppmuntring (og reparering av min ødelagte selvtillit) fra kjæresten, foretrekker jeg faktisk å gå uten BH. Faktisk, når jeg nå tenker etter, bruker jeg egentlig kun BH når jeg møter nær familie (da blir det litt flaut å stå med synlige brystvorter foran foreldrene), og når jeg trener - ellers uten. Så behagelig! (75B)

Jeg syns du skal gå akkurat som du vil! Pupper er 100% naturlig og brystvorter er ikke skumle. De fleste har tross alt suttet på et par i et par mnd i starten av sitt liv. At folk er så redde for kroppsdeler... sikkert noe som henger igjen etter kristendommen, uheldigvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes folk skal gjøre som de vil.

Personlig ville jeg ikke gått uten bh.

Det er fordi du har små pupper og ikke får pen utringning. ;)

Det er de med store pupper som får trashy look av utringning. De med mindre pupper (A-B) blir ikke så jævla in your face og vulgært - mer smakfullt!

For ordens skyld så digger jeg store pupper med dyp utringning, og vil ha meg frabedt å få høre at små pupper ikke er fint med utringning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er de med store pupper som får trashy look av utringning. De med mindre pupper (A-B) blir ikke så jævla in your face og vulgært - mer smakfullt!

For ordens skyld så digger jeg store pupper med dyp utringning, og vil ha meg frabedt å få høre at små pupper ikke er fint med utringning.

lillesky er bare misunnelig på mennesker som ikke har digre stygge pupper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer litt på de jentene som blir kvalme av store og duvende bryster. Hvorfor skal man reagere så veldig på det? Er det misunnelse, eller undertrykt seksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer litt på de jentene som blir kvalme av store og duvende bryster. Hvorfor skal man reagere så veldig på det? Er det misunnelse, eller undertrykt seksualitet?

Tror det har mer med deres egen jakt etter å passe inn i A4-versjonen av "pen/deilig". De leter alltid etter feil på seg selv - så de finner veldig fort feil ved andre også, siden det er blitt en vane å tenke negativt om kropp. Kan også være undertrykt seksualitet - eller kanskje feilkanalisert seksualitet - de er blitt indoktrinert til å føle at seksualitet er noe som må holdes hemmelig, noe som er skittent og privat, og bryster blir forbundet med sex, ergo bør de skjules.

Men jeg er helt uenig, har 75B selv, men blir meget fascinert av store/enorme duvende bryster, det er ganske hypnotiserende :) ingenting kvalmende ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du bare skal gjøre som du vil.

Vil du gå uten BH, er det greit for meg.

Jeg vet ikke om jeg synes det er stygt, pent eller uinteressant før jeg har sett det, men det er så mye annet når det kommer til bekledning som jeg synes ikke ser bra ut og :)

Så bare kjør på og vær deg selv. Drit i hva andre mener :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er opp til deg.. Men jeg, personlig, synes ikke det er så nice. Menmen, do what you feel for doin'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer jo an på hvor anstendig man ønsker å ta seg ut det, jeg syns ikke det er lekkert.

Kanskje man også må være litt forsiktig. Duvende bryster virker som en magnet på menn med feil intensjoner. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi syns det er så forstyrrende med synlige brystvorter fordi vi så sjeldent ser det? For som så mange sier, det er jo helt naturlig, og det er jo ikke måte på push-up-kløfter vi eksponeres for. Bare ikke selve brystvorta.

Jeg går alltid med BH, har bryster som ikke henger&slenger så sånn sett trenger jeg det kanskje ikke, men jeg føler meg mer "anstendig" og ville syntes det var flaut og upassende med synlige brystvorter på jobb for eksempel. Ville følt at jeg viste fram en veldig privat del av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i topp uten BH i nærmere 40 varmegrader i utlandet. Vi var på utflykt og tok en god del bilder. Jeg ante fred og ingen fare da stoffet på toppen var ganske tett/tykt og det skullle vært noe problem med synlige brystvorter. Men der tok jeg feil gitt....

Disse bildene viste vi ikke til så mange for å si det sånn... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har man store bryster som beveger seg, må man selvsagt bruke BH. Noe annet er vulgært!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Er det mogleg på dette forumet å ikkje like noko? Berre ikkje like noko, liksom? Utan at det er svartsjuke, dårleg sjølvbilete, undertrykka seksualitet, angst eller ulike komleks som ligg bak, berre rett og slett ukompatibel estetisk sans? Eller?

*Lurer ofseleg på kva del av den undertrykka seksualiteten/kompleksa/svartsjuke som ligg bak at eg ikkje kan fordra sæggebukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...