Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #21 Del Skrevet 12. juni 2009 Personlig liker jeg det ikke, uansett hvor gigantiske eller bittesmå pupper du måtte ha. Jeg vil ikke se andres pupper, akkurat slik jeg ikke vil se andres kjønn. Du får heller prøve å finne en behagelig BH. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TG Skrevet 16. juni 2009 #22 Del Skrevet 16. juni 2009 Vet ikke helt hvorfor, men jeg blir ganske flau når andre kvinner kler seg slik. Tenker mest på de som opplagt kunne trenge noe for å holde puppene i ro. Kan ikke forstå at det er noe behagelig, eller at de ikke legger merke til at all oppmerksomhet vies puppene og ikke helheten. Da hjelper det ikke å kle seg pent. Av hensyn til eldre og muslimer burde du kle deg litt mer anstendig. Det handler om toleranse og å vise hensyn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 16. juni 2009 #23 Del Skrevet 16. juni 2009 Pleide ikke å bruke BH, men ikke pga varmen, jeg bare følte meg bedre uten. Fikk alltid bare positive kommentarer, fordi jeg hadde så flotte pupper. Nå er jeg gravid, puppene henger, og det er helt uaktuelt for meg å gå uten BH uansett om det er 45 grader i skyggen eller iskaldt ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 16. juni 2009 #24 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg synes det blir for tacky, uansett hvor perfekte puppene dine er! Enig. Jeg blir litt flau på vegne av dem som går uten bh under klærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #25 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har små bryster, men føler likevel at når jeg skal ut blandt folk så må jeg ha bh'en på eller evt. en bikinitopp hvis det er veldig varmt. Jeg syns det er varmt med bh når det er skikkelig varmt. Jeg kan også finne på å gå med badedrakt under, men det er jo hvis en skal til stranden da.Ved noen anledninger har jeg glemt å ta på meg bh og føler meg da veldig naken ute blandt andre,men har alltid hatt mer enn en t-skjorte på meg. Går jeg i bare t-skjorte glemmer jeg det aldri for da merker en det jo på en helt annen måte. Går jeg hjemme uten bh og mannen oppdager at jeg ikke har noe under så syns han bare det er kjekt. Jeg syns du skal gå som du føler for selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #26 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg synes det er mindre pent, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 17. juni 2009 #27 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei,det er ikke ok. Det ser for jævlig ut, rett og slett. Bra for brystene er det jo heller ikke. Har en venninne som har gått rundt slik siden 18-19 årsalderen, og som barnløs 25-åring har hun allerede fått stygge hengepupper. Men hvis man higer etter pupper som henger nedpå knærne, og blikk/kommentarer fra ekle mannfolk er det jo greit. At det er sååå varmt med bh er forøvrig bare noe stort tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #28 Del Skrevet 17. juni 2009 Kommer selvfølgelig helt an på plagget.. Jeg har en del kjoler der det allerede er sydd i BH-innlegg, så kan derfor ikke bruke BH under. Men når det gjelder t-skjorter o.l. syns jeg bare det er tacky å gå uten BH:p Man blir da virkelig ikke svett eller varm av BH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. juni 2009 #29 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg syns faktisk ikke det har noe med størrelsen å gjøre, og små pupper kan da for guds skyld slenge mer enn store. Jeg syns det er mindre pent for å si det forsiktig. Og har du en god bh, så skal den ikke gnage eller være ubehagelig i varmen, da syns jeg personlig det er mer skrekk å blil svett under puppene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #30 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg syns faktisk ikke det har noe med størrelsen å gjøre, og små pupper kan da for guds skyld slenge mer enn store. Jeg syns det er mindre pent for å si det forsiktig. Og har du en god bh, så skal den ikke gnage eller være ubehagelig i varmen, da syns jeg personlig det er mer skrekk å blil svett under puppene... Enig i den. Men jeg syns også alle pupper som ikke er stive ser fæle ut under klær, uten bh på åpen gate. Vær så snill og hold puppene deres private og bare slå de vegg i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #31 Del Skrevet 17. juni 2009 Enig i den. Men jeg syns også alle pupper som ikke er stive ser fæle ut under klær, uten bh på åpen gate. Vær så snill og hold puppene deres private og bare slå de vegg i mellom. Ikke bare* haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juni 2009 #32 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg blander meg ikke inn i hvordan andre går kledd, men synes det er ubehagelige å se på pupper som disser under t-skjorten på jenter. Jeg synes det er kjempeubehagelig om en person med store pupper kommer borti meg bakfra slik at puppene liksom sneier meg. Når det gjelder meg selv sover jeg alltid uten bh (men med t-skjorte om det er flere i rommet), men såne situasjoner blir jo litt annerledes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. juni 2009 #33 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg syns faktisk ikke det har noe med størrelsen å gjøre, og små pupper kan da for guds skyld slenge mer enn store. Jeg syns det er mindre pent for å si det forsiktig. Og har du en god bh, så skal den ikke gnage eller være ubehagelig i varmen, da syns jeg personlig det er mer skrekk å blil svett under puppene... 100% enig i hvert eneste ord. Ta i hvertfall på en bikinitopp. Jeg har selv små pupper, og kan gå uten BH hjemme, men skal jeg ut offentlig (og ikke har på klær som tilsier at man skal gå uten BH, en t-skjorte er IKKE et slikt plagg) så er det på med BHen med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 17. juni 2009 #34 Del Skrevet 17. juni 2009 Liker ikke. At det er for varmt synes jeg er noe skikkelig tull. Minner meg om tanten min som kjeftet på meg da jeg akkurat var kommet i puberteten fordi jeg ikke ville ligge toppløs på stranden når det var så varmt Personlig foretrekker jeg å ikke se noen som helst toppløse på stranden, og heller ikke bh-løse pupper midt på gata. Jeg har lyst til å si dette ikke-mildt jeg egentlig: Vær så snill å ta på deg en bh! Sove med bh har jeg aldri skjønt.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #35 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen jenter med små pupper og ikke altfor store brystvorter kan gå uten BH. Hvis både venninner og fremmede har kommentert at du burde gå med BH, bør du ta feedbacken til deg og behandle den som den gaven den er. Jeg og mange jeg kjenner pleier å fnise og snakke om jenter som nettopp gikk forbi med "doing, doing". Det ser utrolig rart ut, og jeg ville ikke ha klart å ta personen alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. juni 2009 #36 Del Skrevet 18. juni 2009 Liker ikke. At det er for varmt synes jeg er noe skikkelig tull. Minner meg om tanten min som kjeftet på meg da jeg akkurat var kommet i puberteten fordi jeg ikke ville ligge toppløs på stranden når det var så varmt Personlig foretrekker jeg å ikke se noen som helst toppløse på stranden, og heller ikke bh-løse pupper midt på gata. Jeg har lyst til å si dette ikke-mildt jeg egentlig: Vær så snill å ta på deg en bh! Sove med bh har jeg aldri skjønt.. :klø: Nesj, på stranda må folk få sole det de vil. Synes det ser mindre forstyrrende ut når de ligger å speiler egg enn når det ser ut som de danser-kaniner under-skjorte-dansen på handlegata... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 18. juni 2009 #37 Del Skrevet 18. juni 2009 Nesj, på stranda må folk få sole det de vil. Synes det ser mindre forstyrrende ut når de ligger å speiler egg enn når det ser ut som de danser-kaniner under-skjorte-dansen på handlegata... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #38 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg mener det skal være opp til hver enkelt og det plager ikke meg. Synes heller ikke fremmede mennesker skal bry seg om hva jeg synes om puppene deres og synes det er utrivelig at enkelte her ler av hva andre har/ikke har på seg ute. Ville personlig ikke gått uten bh i plagg det hadde syntes godt i, på grunn av at jeg ikke føler meg komfortabel nok med mine egne pupper til å gjøre det, men flere av venninnene mine går uten, legger til at de har små pupper, så jeg tror de med større (meg inkludert) er litt mer sky på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_puppeguri_* Skrevet 19. juni 2009 #39 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg tror det at dere som mener det er så stygt å tacky osv å gå uten bh er bare misunnelige fordi dere ikke har selvtillitt nok til å tørre det selv. Jeg går ALDRI med bh, og har aldri fått noe som helst negativ respons på det. Folk kommer å sier til meg at de ikke skjønner hvordan jeg tørr å gå uten bh, fordi de selv er så redde for det. Hvordan andre vil takle det, om det er horete osv. Ett hvert menneske som er stolt av kroppen sin burde vise frem det de har, å ikke skjule det med trange ekle brystholdere. Av hensyn til eldre og muslimer burde du kle deg litt mer anstendig. Det handler om toleranse og å vise hensyn ! Eldre? De bruker da ikke bh de heller for det meste. Og det gjorde ikke foreldrene dems heller regner jeg med. Bhen som vi kjenner den i dag er en nymotens oppfinnelse. Før i tiden brukte de noe som ligner mer en singlett eller et korsett. Og muslimene? Skal vi vise hensyn til de, må vi jo alle pakke oss inn i laken, og da er det ingen som ser om vi har på oss bh eller ikke uansett, så tror det er ganske "careface" for dem da likevel. Bra for brystene er det jo heller ikke. Har en venninne som har gått rundt slik siden 18-19 årsalderen, og som barnløs 25-åring har hun allerede fått stygge hengepupper. Det er nok bare hun som er uheldig og har dårlig utganspunkt med tanke på fettkjertler og hud. Hengepuppene hadde hun nok fått i den alderen uansett om hun hadde brukt bh eller ikke. Jeg har gått uten bh i 20 år, og mine pupper er fortsatt lite spenstige som de var når jeg var 16 år gammel. Og det er selv etter vektforandringer og barn. Jeg blir litt flau på vegne av dem som går uten bh under klærne... Tenk heller mer på deg selv enn andre, så slipper du dette problemet. At du blir flau på andres vegne, folk du ikke kjenner ei gang, sier mer om deg enn de. Dette kalles et problem. Vær så snill og hold puppene deres private og bare slå de vegg i mellom. Vi får alle sammen tape dem flate og gå med store gensere da, slik at ingen kan antyde et spor av puppene våre! Hvis man skal holde puppene private, så nytter det ikke bare å ta på seg en bh, man må slutte å bruke utringninger også da. Eller hva med push up bh? Måten vi jukser til oss litt ekstra for at folk skal kikke litt mer ned i kløfta vår. Jeg blander meg ikke inn i hvordan andre går kledd, men synes det er ubehagelige å se på pupper som disser under t-skjorten på jenter Her er et enkelt svar til deg; ikke se. Foruten det vil jeg bare si, det finnes ikke stygge pupper eller personer, bare stygge oppfatninger. Folk er frie til å gjøre hva de vil, så slutt å heng dere opp i det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.strøken Skrevet 19. juni 2009 #40 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg skulle ønske jeg hadde pupper så jeg kunne gått uten BH. Men nei, de er for store, så de må nok løftes litt opp. Men under t-skjorte er en ting, der er jeg litt nja på om det er "riktig" eller ikke. Og da særlig når man har ganske store. Min svigermor går uten, og det ser ikke bra ut. Mannen hennes må "tvinge" henne til å ta det på når de skal ut å spise. Men når det kommer til søte sommerkjoler og topper som er åpen bak, så synes jeg det er finere uten en med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå