Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Har droppet BH noen ganger i varmen. Bruker jeans og bare en t-skjorte. Orker ikke BH når det er veldig varmt. Noen av mine venninner synes det beveger seg litt mye til at jeg kan kjøre «casual look». Derimot så ser jeg jo mange andre her i Oslo gjør det samme. Litt overasket over at noen eldre damer kommenterte meg på trikken, men kanskje noen en bare skal overse?
Gjest Gjest_Maki_* Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 eg personlig synes ikke at kvinner med litt store bryster(bryster som beveger seg for mye) bør gå uten bh,en ting er hjemme eller på besøk hos noen du kjenner godt. Grunnen er at jeg ikke synes det er så veldig pent... Kvinner med mindre bryster må gjerne gå slik,det blir ikke like iøyefallende liksom. Til opplysning har jeg store bryster selv,og går ikke uten bh i offentligheten. Men dette er jo bare hva jeg synes,folk får jo gå som de vil selv 1
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 hm.. jeg ville nok ledd litt av deg hvis jeg så deg på gaten med daiene dissende under t-skjorten og tenkt litt av hvert om deg. men hvis ikke det plager deg, så kjør på! Folk tenker sikkert sitt om meg også og skulle det plage meg kunne jeg jo ikke gått ut av døren til slutt. Selv forlater jeg heller huset med bh uten t-skjorte enn omvendt, for å si det sånn.. Kan du ikke heller gå i bikinitopp? evt ha en kortermet tynn jakke/skjorte til å hive over dersom du skal inn i en butikk med AC?
Lady La-Laa Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Så lenge du ikke føler noe ubehag, så gå slik du vil, uavhengig av stirrende folk og kommentarer fra trikke-damene. Man får sikkert noen ekstra blikk, og jeg selv ville ikke vært komfortabel med det, så jeg lar BH`en få bli. Synes heller ikke det er videre pent med store bryst i vide t-skjorter uten BH, så sånn vil ikke jeg gå, men jeg bryr meg nonsens hvis andre gjør det. 4
Gjest Maxtor Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Så lenge du ikke føler noe ubehag, så gå slik du vil, uavhengig av stirrende folk og kommentarer fra trikke-damene. Man får sikkert noen ekstra blikk, og jeg selv ville ikke vært komfortabel med det, så jeg lar BH`en få bli. Synes heller ikke det er videre pent med store bryst i vide t-skjorter uten BH, så sånn vil ikke jeg gå, men jeg bryr meg nonsens hvis andre gjør det. Signerer
desperate Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Hvor mye det syns kommer vel an på t-skjorten og puppestørrelsen. Er det så synlig at folk på trikken kommenterer det ville jeg ikke ha gjort det. Jeg ville ikke gjort det om jeg ikke fikk kommentarer på det heller, ettersom jeg syns puppene mine er for store til det - det syns for godt.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 hm.. jeg ville nok ledd litt av deg hvis jeg så deg på gaten med daiene dissende under t-skjorten og tenkt litt av hvert om deg. Ble litt nyskjerrig, hva ville du ha tenkt? Skjønner heller ikke hvorfor det er bedre å gå i BH/bikinitopp en at brystene beveger seg under t-skjorten. Synes det var frekt å diskutere henne på trikken, uansett puppestørrelse.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Hehe, det har jeg INGEN problemer med! Syns faktisk dype utringninger som så mange går med, er mer trashy enn å være tildekket men i bare ett lag. Hilsen jente med små pupper.
Gjest Gjest_Solfrid_* Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Om det ikke hopper og spretter for mye, så synes jeg det er helt greit.
yggdrasil Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 Hvor mye det syns kommer vel an på t-skjorten og puppestørrelsen. Er det så synlig at folk på trikken kommenterer det ville jeg ikke ha gjort det. Enig i dette .
~~Akasha~~ Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 Det må du jo få gjøre som du vil med, det er jo stort sett rimelig synlig og jeg syns det ser tacky ut, men det er nå du som skal gå slik, da 1
kristian82 Skrevet 12. juni 2009 #14 Skrevet 12. juni 2009 Har droppet BH noen ganger i varmen. Bruker jeans og bare en t-skjorte. Orker ikke BH når det er veldig varmt. Noen av mine venninner synes det beveger seg litt mye til at jeg kan kjøre «casual look». Derimot så ser jeg jo mange andre her i Oslo gjør det samme. Litt overasket over at noen eldre damer kommenterte meg på trikken, men kanskje noen en bare skal overse? Det er jo bare sexy da
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #15 Skrevet 12. juni 2009 En BH varmer ikke akkuratt opp kroppen din... I sommervarmen er en bh varmere enn å gå uten, i hvertfall for meg.
Kamikatze Skrevet 12. juni 2009 #16 Skrevet 12. juni 2009 (endret) Nå hører jeg blant de menn som trivs best i "öppna landskap", så for meg må du bare disse og duve alt du bare makter. Men selv om jeg liker flate jenter, betyr ikke det at jeg ikke kan bli litt forlegen, hvis fremmede skaker sine intime deler oppi nesa på meg. Det er i grunnen raknende likegyldig om det er en seksti år gammel gubbe som rasler med innholdet i suspen, eller om det er ei småvoyeristisk budeie på tjue eller sytti. Jeg er rett og slett ikke interessert i å få dyttet andres undertøy og intimsoner opp i glaningen i det offentlige rom. Men er du en yppig kvinne i din beste alder, er det så mange andre menn som hardner til bare av tanken på å støte på en sånn som deg på gata. Særlig de mellom 13 og 17, og de mellom 60 og 90, samt endel ufrivillig single. Derfor kan det tenkes at jeg tar det som en mann, holder kjeft, og lider i stillhet, for ikke å opptre usolidarisk. Endret 12. juni 2009 av Kamikatze 2
Guinevere Skrevet 12. juni 2009 #17 Skrevet 12. juni 2009 Nei, det er ikke OK! Selv har jeg A-cup som ikke er i nærheten av å henge, men jeg ville ikke gått uten BH likevel. 2
Gjest Glør Skrevet 12. juni 2009 #18 Skrevet 12. juni 2009 En BH varmer ikke akkuratt opp kroppen din... Når man er varm og svett skjærer kantene på bh'em mere inn i huden, og blir derfor mer ubehagelig å ha på seg. Jeg går uten bh hele året, og det går helt fint det. Har aldri oplevd at noen stirrer eller snakker om meg, og folk må få lov å tenke sitt, så lenge de ikke er uhøflige. Det vil alltid være delte meninger om hva som er pent og ikke. 1
Gjest strykebrett Skrevet 12. juni 2009 #19 Skrevet 12. juni 2009 Om det er pent eller ikke er jo en smakssak. Jeg syns i alle fall det er ok, kan ikke se at man plager noen ved å gå uten BH.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 12. juni 2009 #20 Skrevet 12. juni 2009 Jeg synes det blir for tacky, uansett hvor perfekte puppene dine er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå