SaraOhara Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg var sammen med en fyr for 4år siden, når det ble slutt mellom oss så ble besteveninna mi sammen med han. Jeg var på fest helgen sammen med han og begge var GANSKE fulle, vi gikk ut får å snakke å da sier han at han savner meg og at det aldri skulle blitt slutt mellom oss. Vi begynnte å klemme, kysse litt så endte det opp med sex.. hva skal jeg gjøre.. det er jo utilgivelig... vil ikke ødelegge vennsakpet våres eller forholdet dems..
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg var sammen med en fyr for 4år siden, når det ble slutt mellom oss så ble besteveninna mi sammen med han. Jeg var på fest helgen sammen med han og begge var GANSKE fulle, vi gikk ut får å snakke å da sier han at han savner meg og at det aldri skulle blitt slutt mellom oss. Vi begynnte å klemme, kysse litt så endte det opp med sex.. hva skal jeg gjøre.. det er jo utilgivelig... vil ikke ødelegge vennsakpet våres eller forholdet dems.. Litt for seint for det, gitt... Tror ikke dette her har stor sjans for å ende særlig pent. Minst ett av forholdene vil ryke, jeg vil tippe begge to i og med at dere er ekskjærester. Hva skal du gjøre? Ikke lyge for bestevenninnen din i hvertfall. Ikke fortsett å vær bestevenninne med henne når du har gjort det verste du kunne gjort mot henne. Men det er jo vanskelig å avslutte vennskapsforholdet uten å forklare hvorfor. Men hun kommer til å få vite det etterhvert uansett. Hvis hun ikke allerede vet det.
Gjest Maxtor Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Du har fucka opp.. Nå er det på tide å være voksen. Fortell hva du har gjort.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 du har så og si lagt gull egget! Ikke nok med at du mister både bestevenninen din.. Men du skal ikke se bort ifra at du blir mislikt av mange andre pga nettopp dette. Det du sier med at du var full har vell ingenting med saken og gjøre? Fylla er bare en EKSTREMT dårlig unskyldning for utroskap! Va du gjør får du bestemme helt selv... Du fortjener ingen empati når du selv ødelegger for både deg selv og andre på den måten.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Samme faen hva du gjør, hold kjeft!!! Å snakke om dette vil aldri føre til noe som helst godt.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Samme faen hva du gjør, hold kjeft!!! Å snakke om dette vil aldri føre til noe som helst godt. Enig. Vi jenter har en tendens til å ville ha alt frem og ut i dagslys. Hva pokker skal nå det være godt for i enkelte situasjoner. Har du drite på draget... så hold pinlighetene for deg sjøl mener jeg. Kommer ingenting godt ut av å skulle fortelle det. Det gjør du jo bare for å lette din egen samvittighet på bekostning av andres velferd.
Gjest LanaLane Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg tror typen kommer til å si det uansett,før eller senere, så du kan velge om å håpe han holder kjeft eller si det på den peneste måten du kan. Men jeg tror nok du mister venninna di gitt. Selv om det forblir hemmelig kommer du aldri til å se på henne på samme måte igjen, og dere glir fra hverandre. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort, kanskje vært feig og bare droppa kontakten med begge? Men jeg mener at om man er dum nok til å hoppe på typen til BESTEVENNINNA si, så får man se å ta konsekvensene. Endret 15. juni 2009 av LanaLane
Lalle Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Jeg var sammen med en fyr for 4år siden, når det ble slutt mellom oss så ble besteveninna mi sammen med han. Jeg var på fest helgen sammen med han og begge var GANSKE fulle, vi gikk ut får å snakke å da sier han at han savner meg og at det aldri skulle blitt slutt mellom oss. Vi begynnte å klemme, kysse litt så endte det opp med sex.. hva skal jeg gjøre.. det er jo utilgivelig... vil ikke ødelegge vennsakpet våres eller forholdet dems.. Utilgivlig.............
Fun Light Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Nå er det ikke akkurat dette du ber om tilbakemelding på, men hva er det med venninna di som blir sammen med ekstypen din i utgangspunktet..?
Ethereal Skrevet 15. juni 2009 #10 Skrevet 15. juni 2009 Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg ikke hatt så altfor dårlig samvittighet ovenfor bestevenninna, siden hu faktisk ble sammen med en eks av deg. Med mindre dere ikke hadde et spesielt seriøst forhold eller var glade i hverandre, så er det ikke hyggelig gjort.
Gjest Gjest_Leyla_* Skrevet 15. juni 2009 #11 Skrevet 15. juni 2009 Jeg syned synd KUN på beste venninna di. Dere har vært slemme mot henne, stakkars, sett deg ihennes situasjon, hvordan ville du regaert om beste venninna di hadde hatt sex med typen din? Det er trist og leit for henne å høre det, du vil nok ødlegge for dem, men det er best å fortelle henne sanneheten, jeg ville i hvert fall GJØRT det. Om du lar henne leve i uvitne viktige saker, så vil det en eller gang skje med deg oxo. Full tro!!
kristian82 Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Jeg var sammen med en fyr for 4år siden, når det ble slutt mellom oss så ble besteveninna mi sammen med han. Jeg var på fest helgen sammen med han og begge var GANSKE fulle, vi gikk ut får å snakke å da sier han at han savner meg og at det aldri skulle blitt slutt mellom oss. Vi begynnte å klemme, kysse litt så endte det opp med sex.. hva skal jeg gjøre.. det er jo utilgivelig... vil ikke ødelegge vennsakpet våres eller forholdet dems.. Du har jo allerde ødelagt vennskapet deres og forholdet dems! Foreløpig er det vel og merke kun du og han karen som vet om det, men det er jo likevel ødelagt for det. Så du vil at venninna di skal bygge videre og bruke masse tid og energi på en kar som er utro mot henne? Hmm..ikke akkurat det jeg anser som en god venninne..Nå var det jo i tillegg deg han var utro med, så da må jeg virkelig si at du er en venninne ingen fortjener å ha...Står du for det du gjør og sier det til venninna di, så hun i alle fall blir informert om det og kan velge selv hva hun vil gjøre med det/hvordan hun vil forholde seg til det, så respekterer jeg deg i alle fall og da har du i mine øyne hevet deg betraktelig fra det lavmålet det er å knulle typen til venninna si...
LitaPia Skrevet 15. juni 2009 #14 Skrevet 15. juni 2009 oj... Glad jeg ikke er i dine sko. Du må nok regne med at både forholdet dems og vennskapet mellom deg og veninna di blir dødt og begravet. Iallefall hadde jeg reagert med å dumpe både deg og typen om jeg var veninna di. Du burde fortelle henne om dette selv, før typen gjør det. Slike skjeletter blir skjelden hengende i skapet for all tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå