Gjest Spørsmålstegnet Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har datet en fyr noen ganger nå, alt er bra, han virker interessert nok, og snakker hver gang om hva vi kan gjøre en annen gang vi ses, gir komplimenter der det passer seg, foreslår å hjelpe meg med ting, svarer kjapt på mine sms, og ringer når han sier etc. Men problemet er at han aldri tar kontakt selv. Etter 4-5 dager har jeg gitt opp å vente og kontaktet ham selv, og jo da, han vil treffes og gjøre akkurat det jeg foreslår, og alt går fint, vi flørter og koser oss som bare det, og har det kjempegøy. Han er dessuten veldig snill og grei og høflig. Vi treffes ute og gjør ting sammen ute blant folk. Han har aldri "prøvd" seg på noe mer, men hintet litt. Men jeg merker at jeg holder litt igjen og ikke tør gå over den der intim grensen ennå, pga at jeg ikke er 100% sikker på hans virkelige interesse til meg, siden han aldri tar noe eget initiativ. Noen med erfaring av sånne typer?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Kanskje han er sjenert og ikke tør å ta første steg for ikke å virke innpåsliten? Hvis ikke: He's just not that into you.
Gjest Spoørmålstegnet Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Kanskje han er sjenert og ikke tør å ta første steg for ikke å virke innpåsliten? Ja jo, tanken har slått meg, han kan ha sine grunner til det, og nettopp derfor har jeg tatt kontakt fordi jeg virkelig ville treffe ham, og finne ut av ting. Hvis ikke: He's just not that into you. Ja, det var det da, jeg tenker også på dette alternativet. At jeg kanskje bare er et OK og hyggelig tidsfordriv. Men vi ses alltid på beste tid på helgene da. Og han virker oppriktig interessert de gangene vi har tilbragt tid sammen, det virker litt som at han ikke vil at daten skal ta slutt, vi trekker det ut i det lengste, prater og ler om alltmulig. Nå skal jeg endre taktikk. Nå skal jeg faktisk vente på hans initiativ, ellers får det heller være. Han burde ha forstått at jeg er interessert nå, siden jeg har tatt så mye initiativ til nå.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor ikke si til han: Jeg skulle ønske at det ikke alltid var meg som må ta kontakt/initiativ. Hadde vært hyggelig hvis du også gjorde det i blant. Kanskje han ikke vet helt hvor han har deg, og syns det er vanskelig å ta initiativet.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal gi deg et hint Om en mann er innteresert så tar han kontakt....
Gjest Spørsmålstegn Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal gi deg et hint Om en mann er innteresert så tar han kontakt.... Jepp det er jo slik jeg også alltid har tenkt, og jeg er av typen som alltid har ventet på hans oppringing... Men denne gangen klarte jeg visst ikke å vente. Forresten, to ganger har det blitt slik at jeg sms'et ham om noe annet, litt sånn småtull bare, og ikke nevnt at jeg vil treffes, og DA har han plutselig spurt om vi ikke skulle treffes...men jeg har ikke regnet det som hans initativ siden jeg faktisk kontaktet ham først! Er jeg litt rar nå??? :gjeiper:
Gjest Gjest_BB_* Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Jeg blir litt oppgitt når jeg leser sånt jeg. Hvorfor kan du ikke bare spørre han hvorfor han aldri tar initiativet til kontakt da? Jeg vegriper ikke hvorfor vi jenter alltid skal gjøre ting så fordømt vanskelig! Og når skal vi lære at menn ikke ksjønner hint, men må ha direkte tilbakemeldinger. SPØR!!!!! Jeg er sikker på at du får et greit svar.
Gjest nobilian Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Jepp det er jo slik jeg også alltid har tenkt, og jeg er av typen som alltid har ventet på hans oppringing... Men denne gangen klarte jeg visst ikke å vente. Forresten, to ganger har det blitt slik at jeg sms'et ham om noe annet, litt sånn småtull bare, og ikke nevnt at jeg vil treffes, og DA har han plutselig spurt om vi ikke skulle treffes...men jeg har ikke regnet det som hans initativ siden jeg faktisk kontaktet ham først! Er jeg litt rar nå??? :gjeiper: *** Det bør absolutt regnes som initiativ. For all del, skift gjerne strategi og vent på at han skal ta kontakt. Om det viser seg at han ER sjenert eller vil være mer sikker på deg før han tar sjansen på å vise initiativ, er du sikker på å bli kvitt ham sånn.
Ethereal Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde tenkt at han kanskje ikke er så interessert.
Gjest Spørsmålstegn Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 *** Det bør absolutt regnes som initiativ. For all del, skift gjerne strategi og vent på at han skal ta kontakt. Om det viser seg at han ER sjenert eller vil være mer sikker på deg før han tar sjansen på å vise initiativ, er du sikker på å bli kvitt ham sånn. Å? Det der skjønte jeg ikke noe av??? Hvorfor må jeg alltid ringe først da? Fordi jeg har gjort det hittil liksom? Han må da være sikker på meg nå siden jeg alltid har tatt kontakt først! Ellers takk for et ærlig svar fra en ærlig mann, som, eh...faktisk gir meg litt håp om at han faktisk er interessert :-) Jeg er nok litt sjenert selv jeg når det gjelder slike situasjoner jeg trenger litt mer feedback på at han liker meg, men ikke for mye, da går jeg lei!!! Stakkars menn, ikke lett for dere heller dette!
Gjest nobilian Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Å? Det der skjønte jeg ikke noe av??? Hvorfor må jeg alltid ringe først da? Fordi jeg har gjort det hittil liksom? Han må da være sikker på meg nå siden jeg alltid har tatt kontakt først! Ellers takk for et ærlig svar fra en ærlig mann, som, eh...faktisk gir meg litt håp om at han faktisk er interessert :-) Jeg er nok litt sjenert selv jeg når det gjelder slike situasjoner jeg trenger litt mer feedback på at han liker meg, men ikke for mye, da går jeg lei!!! Stakkars menn, ikke lett for dere heller dette! *** For å klargjøre uten å flåse; det kan faktisk hende han liker deg mer enn bare litt, og at han nettopp derfor ligger litt bakpå. Ikke alle er like kjappe til å ta hint eller lese andre, og jeg tror han er usikker på hvor godt du liker ham. Han vil ikke mase, vil ikke virke desperat og vil ikke drite seg ut. Tror jeg. Jo bedre man liker ei dame, jo verre er det ofte å ta kontakt. Ikke alle menn er gode til å ta initiativ i bli-kjent-fasen, ikke gå ut fra at manglende kontakt fra ham er det samme som manglende interesse. Hold kontakten med ham, få til enda et møte og si rett ut at du liker å tilbringe tid med ham. Kanskje er det alt som skal til for at han skjønner tegninga og tør å satse selv. Lykke til.
Gjest LonelyAngel Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 Du kan jo spørre han en gang dere er med hverandre på en spøkfull måte: " Neste gang kan jo du ta intitvet til å treffes " Eller så kan du spørre han rett ut om det er en grunn han ikke kontakter deg først-
Gjest Spørsmålstegn Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 Hold kontakten med ham, få til enda et møte og si rett ut at du liker å tilbringe tid med ham. Kanskje er det alt som skal til for at han skjønner tegninga og tør å satse selv. Akkurat det gjorde jeg sist vi så hverandre, på ørdag, jeg sa rett og slett "jeg liker deg veldig godt jeg og håper vi kan ses snart igjen" rett før vi sa hadet. Enkelt og greit. Han bekreftet og var enig og bar smilte, ikke noe føltes det minste rart eller merkelig, og jeg var bare glad og harmonisk. Dermed føler jeg at nå er ballen i hans hender. Ikke noe stress med at jeg ikke har hørt noe i går og i dag altså. Men har han ikke hørt fra seg til på fredag, så "glemmer" jeg ham og gjør opp andre planer for helgen, rett og slett. Og er INN-boksen fortsatt tom på søndag kveld, da vet jeg ikke om jeg gidder å lagre nummeret hans lenger, uansett hvor godt jeg liker ham.
MissStiles Skrevet 8. juni 2009 #14 Skrevet 8. juni 2009 Jeg opplever ofte at gutter er dårlige til å ta kontakt, selvom de sier at de er interessert. Bare å fortsette og ta kontakt selv tror jeg.. men på en annen måte, hvorfor svare på en mld fra en jente om man ikke er interessert?!?!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. juni 2009 #15 Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor svare på en mld fra en jente om man ikke er interessert?!?! Jeg svarer alltid på sms fra menn selv om jeg ikke er interessert...kan jo hende menn gjør det samme av og til? Jeg tror at når en mann ikke tar kontakt, så er han ikke interessert what so ever. Hvis en mann er interessert, men ikke tar kontakt, så er han for meg av en tilbakestående art.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. juni 2009 #16 Skrevet 8. juni 2009 Han bekreftet og var enig og bar smilte. Det hørtes jo entuasiastisk ut...ikke. Nikker og smiller, sier ingenting og tar ikke kontakt? Høres helt dødfødt ut. Eller så er han helt uten sosiale antenner, erfaring og jaktinstinkt?
Gjest Spørsmålstegn Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Det hørtes jo entuasiastisk ut...ikke. Nikker og smiller, sier ingenting og tar ikke kontakt? Høres helt dødfødt ut. Eller så er han helt uten sosiale antenner, erfaring og jaktinstinkt? Nei da, han svart meg med noe tilsvarende!!! Noe som var helt passende og akseptabelt der og da!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 Nei da, han svart meg med noe tilsvarende!!! Noe som var helt passende og akseptabelt der og da! Da høres han jo passe interessert ut.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal gi deg et hint Om en mann er innteresert så tar han kontakt.... Eh, litt generaliserende kanskje? Altså, det finnes mange menn som ikke tør ta initiativet fordi de er for sjenerte!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #20 Skrevet 8. juni 2009 Jeg svarer alltid på sms fra menn selv om jeg ikke er interessert...kan jo hende menn gjør det samme av og til? Jeg tror at når en mann ikke tar kontakt, så er han ikke interessert what so ever. Hvis en mann er interessert, men ikke tar kontakt, så er han for meg av en tilbakestående art. En sjenert mann er tilbakestående? :klø: Du kan nok ha gått glipp av mye flott i livet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå