Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet fra x'en min i oktober i fjor. Siden den tid har han gjort det han kan for å gjøre livet surt for meg. Prøver å ikke vise overnfor han at det går inn på meg men må nok innrømme at det gjør det.

Like etter at jeg flyttet ut så traff jeg en helt vidunderlig mann som jeg ble stormforelsket i og under over alle under så var det gjensidig. Vi hadde det flott sammen på alle måte. Men da min x fikk vite om dette så klikka det fullstendig for han. Ringte til alle døgnets tider og kom med div beskyldninger og kalte meg hore og det som verre var.

Han kom også med diverse trusler både overfor meg og min nye kjæreste. Han skulle sørge for at både jeg og min nye skulle miste jobben. Han skulle kontakte være respektive arb.givere å fremsette div løgner som gjorde at vi mistet jobbene våre... så kunne vi bare sitte der som tapere uten jobb mente han.

X'en truet også å si opp barnehageplassen til sønnen vår. Da ville jeg få problem med barnepass når jeg var på jobb... men han tenkte ikke på at det var sønnen vår det gikk utover.. det dreit han i... skulle ramme meg han da.

Jeg og min nye kjæreste var på en lenge planlagt tilstelning for ett par mnd. siden. Fordi det var min tur å ha barna den helgen så hadde jeg ordnet med barnevakt hos ei venninne hvor de lå over. Da min x fikk nyss i dette så klikket han om mulig enda mer... Truet med å dra hjem til venninna der barna var for å hente de osv. Og det hele endte med at direkte pr. tlf den kvelden kom med drapstrusler overfor meg og min nye kjæreste. Han skulle "likvidere" oss sa han. Dette har jeg anmeldt han til politiet for.

Ei stund senere var jeg innom til min x for å hente noe å da klikka han da også fordi jeg kom 10 min senere enn avtalt. Etter litt diskusjon inne på stua til han så tok han tak i meg og regelrett dro meg ut igjennom dørene. Vel ute i gården så tok han på nytt tak i meg og la meg ned på panseret på bilen min og holdt meg fast mens jeg ropte på hjelp av full hals. Har anmeldt han for dette også. Skal sies at han aldri har lagt hånd på meg tidligere...

Mitt forhold til min nye kjæreste gikk dessverre på dunken pga. oppførselen til min x. Han sa at han ikke orker å være i ett forhold hvor x'en spiller så stor rolle inn i hverdagen. Men disse truslene og telefonen som durer og ringer døgnet rundt... Skjønner han på et vis å da men...

Mener selv jeg har gjort det jeg kan for å få min x-samboer til å la meg være i fred. Vil ikke ha noe med han å gjøre utenom den komtakten vi må ha pga. barna.

Jeg tar ikke telefonen alltid når han ringer og prøver å være hard overfor han... Har også som sagt politianmeldt han da...

Snakket med min nye kjæreste i går, eller kanskje x han å da... og han kunne fortelle at min x-samboer har drevet å sendt han meldiger på facebook hvor han har skrevet de utroligste ting om meg... alt for å sverte meg i hans øyne... og det har han jo delvis klart også da... og jeg dro til x-sambo i dag for å snakke med han om dette. Da sa han rett ut det var hevn som gjorde at han gjorde det... og han truet meg med at hvis jeg ble sammen med han igjen.... DA kunne jeg bare vente meg da...

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til la meg være i fred og la meg leve mitt liv... har prøvd å snakke, fått andre til å snakke med han og politiet... Han er drevet av komtollbehov og sjalusi virker det som... Må vel te med meg barna å flytte til en annen kant av landet antagelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...