Gå til innhold

FINE TAKKEKORT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Nå er det 9 dager siden vi giftet oss, og har endelig fått kontroll på alle gaver og kort...

Så skal sette igang med takkekortene.

Men, jeg vet ikke helt hvor jeg skal bestille de hen.

Noen som vet om noen bra steder å bestille takkekort?

Vi skal ha ganske mange (100stk), så kanskje ikke de dyreste som finnes...

På forhånd takk :)

Og lykke til til alle dere vordende bruder!

Slapp av og nyt dagen, så blir det perfekt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte hos kortshop.no og var veldig fornøyd. Det var mange som kommenterte de fine kortene og lurte på hvor vi hadde fått laget dem :)

Vi lagde vår egen layout som vi sendte dem, fikk et eksempel på mail og når det var godkjent tok det ikke lang tid før kortene og konvoluttene kom i posten. Dette var riktignok etter at vi hadde fått bildene på cd fra fotografen.

Skrevet

Vi brukte også kortshop. Er veldig fornøyde! Har ikke sendt dem ut enda, men de som har sett dem synes at de er veldig fine! Vi brukte et av alternativene de hadde på sin hjemmeside, men ville ikke ha den dekoren som var på kortet, og det var ikke noe problem.

Vi valgte en type hvor det var mange bilder. Jeg likte det godt å kunne vise frem flere bilder fra dagen.

Skrevet

Hvis du virkelig vil spare penger, så setter du opp takkekort i 10x15cm i et layoutprogram (ha litt god oppløsning, 300dpi; 1772 x 1181 px) Lagre som JPG i høyeste kvalitet, og fremkall hos en fotoforhandler til 1-2 kr kortet.

Skrevet

Jeg vet at min mamma setter mest pris på å få takkekort der man har putta inn et fremkalt bilde, hun bruker nemlig å lime inn alle bryllupsbilder i albumet. Dette er også en relativt billig løsning, kort til å putte bilde inni koster ikke mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...