Gjest Gjest_John_* Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er en dame på 25 år,har som jobber 6 uker på andre siden av kloden og er 6 uker hjemme i Norge.Har vert så heldig at når jeg er hjemme på fri,bor jeg gratis hos min far.Dermed har jeg klart å spare en stor sum på konto. Ønsker nå å kjøpe et hus i hjembyen min.Trenger å låne ca.halvparten av taksten.Har ikke anledning til møte med banken før om 4 uker,og da er sikkert huset solgt.Kan jeg få lån over tlf.og hvor lang tid tar det?Har BSU. Kan jeg legge inn bud selv om jeg ikke har fått lån+
Alison Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er en dame på 25 år,har som jobber 6 uker på andre siden av kloden og er 6 uker hjemme i Norge.Har vert så heldig at når jeg er hjemme på fri,bor jeg gratis hos min far.Dermed har jeg klart å spare en stor sum på konto. Ønsker nå å kjøpe et hus i hjembyen min.Trenger å låne ca.halvparten av taksten.Har ikke anledning til møte med banken før om 4 uker,og da er sikkert huset solgt.Kan jeg få lån over tlf.og hvor lang tid tar det?Har BSU. Kan jeg legge inn bud selv om jeg ikke har fått lån+ Det finnes flere banker hvor det er mulig å legge inn søknad på nettet. Da blir du gjerne kontaktet på telefon etterpå. Dokumentasjon kan sendes som vedlegg til en e-post eller faks. Det kan variere hvor lang tid det tar å lage et finansieringsbevis, men er det noe som haster så kan det være gjort i løpet av et par timer etter all dokumentasjon er sendt inn. Ikke legg inn bud før du har fått bekreftet at finansieringen er i orden. Hvis du absolutt vil legge inn bud bør det bør det være med forbehold om finansiering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå