Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #21 Del Skrevet 9. juni 2009 Synes det bare blir fler og flere av dere her jeg. Noen gang vurdert å stoppe opp og stille spørsmålet "Hvorfor"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #22 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå skal det sies at det finnes en og annen vettug utgave av arten mann her inne også, men de er jammen i mindretall. Tenker du på de pusete rævedilterne som sier bare det som er politisk korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #23 Del Skrevet 9. juni 2009 For å presisere, så refererte jeg kun til noen som skriver her inne, ikke alle, som Purple sier så er det hederlige unntak. Dessverre så er det flere som, når vi kvinner ber om råd, gir oss beskjed om at vi er kravstore, bare ute etter penger osv, At vi har våre erfaringer, blir avfeid med at vi er vanskelige og ikke skjønner hva som er best for oss... Tenk om det faktisk var et poeng i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #24 Del Skrevet 9. juni 2009 Husk at vi kvinner vil ha riddere på hvite hester som kommer og redder oss, ikke bitre, hevngjerrige, stusslige pingler som gir opp etter et par nederlag. Men vi kvinner er IKKE kravstore! *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #25 Del Skrevet 9. juni 2009 Over tid kan det utvikle galskap av dette, det å gruble seg inn i et virrvar av tankemønskere og rote seg inn i et nett av forskjellige forklaringer som gjør at man ikke skjønner eller kan tro på noe som helst lengere... Eventuelt at en ikke lenger føler noe som helst som ligner på håp, tro eller tillit. Når en på innsiden ikke lenger bryr seg om mennesker, når en føler likegyldighet til alt og alle rundt seg, når en resignerer fordi skuffelsene har blitt for mange, hva da? Eksisterer ikke den verdenen vedkommende da lever i? Er ikke de erfaringer vedkommende har gjort relle? De sies at vinnere aldri gir seg, men hvor mange svik skal en kreva at folk skal ta på strak arm? Hvor mange ganger kan en bli bedratt og i hvor mange år kan en bli løyet til? Er det virkelig meningen at en skal lide seg gjennom år med smerte fordi en atter en gang valgte å stole på noen? Jeg føler at det er umulig å få respekt eller aksept for at smerten rett og slett ble for mye og at valget sto mellom å bli kalkulerende eller å slutte å være. Det er heller ikke mulig å få aksept for at det faktisk finnes negative trekk med kvinner som gruppe. Nå har feministene i "alle år" pratet dritt om menn, uten at menn har lov å forsvare seg. Akuratt det nekter jeg å godta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fernanda Skrevet 9. juni 2009 #26 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor dere på død og liv må snakke om at "kvinner er sånn" og "menn er sånn". Alle er vi mennesker, noen er grusomme, andre er godtroende idioter. Noen er kravstore, noen er nedlatende, noen er eiesyke, noen er rause, noen slikker ræv, noen er notoriske løgnere, noen er smålige, noen er storhjertede, noen er smarte, mens andre er helt blåst. Noen blir overrasket over den ganske brutale frihetslengselen som bor i oss alle. Det fins kjerringer av begge kjønn. Og kjerringene rekrutterer stadig ser det ut til. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2009 #27 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor dere på død og liv må snakke om at "kvinner er sånn" og "menn er sånn". Tror du feministene hadde kommet noen vei med sine krav om de ikke omtalte menn som gruppe? Skal en få til endringer i den sosiale strukturen så må en se på grupper av mennesker, ikke individ. Dessverre ser det ut som dette er et privilegie kun kvinner har. Det er et meget trangt rom for de (menn) som måtte påpeke, som gruppe, negative trekk med dagens kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. juni 2009 #28 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenk om det faktisk var et poeng i dette? Det som er poenget i det, er jo at det er noen slike. På samme måte som det finnes noen voldelige og eller psykopatiske menn. Dog, om man har opplevd en eller to slike, så vil ikke jeg si at alle menn er voldelige og psykopatiske. Jeg vil si, at jeg har jammen meg valgt et par menn som ikke var riktig navla, nå får jeg finne ut hva jeg egentlig ønsker meg her i livet, og gå for det. Ikke sitte og bitre over de slemme eksene, men se på mulighetene i de perfekte framtidige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 10. juni 2009 #29 Del Skrevet 10. juni 2009 Eneste som får meg til å bli litt irritert og syte over damer (som jeg har et eller annet på gang med) - er når de ikke gidder svare på SMS / FB / (osv...). Ja, greit om de ikke har tid (vel, i løpet av 2-3 dager klarer de fleste dette vil jeg tro) eller egentlig ikke er interessert. Men da kan man vel for pokker sende noe som "la oss bare bli venner" eller en av disse vanlige meldingene i er-ikke-interessert kategorien? Synes det er kjipt og feigt og ikke svare. Og jeg har liten toleranse og null respekt for feiginger! Eller er det i den tro at dere damer tror dere blir mer attraktive når dere spiller "hard to get" - vel, tro meg det er en av de største mytene som finnes. Svar, svar gjerne kort, gjerne avvisende, men bare svar noe! Jeg har ikke noe problemer med å takle avslag, og har full forståelse for at dere damer ikke alltid er interessert - men "the silent treatment" får meg til å gå på veggene! Men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2009 #30 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenker du på de pusete rævedilterne som sier bare det som er politisk korrekt? Jeg liker godt at folk ikke alltid er så forbaska politisk korrekte, så der tar du nok feil. Jeg sikter til de mennene her inne som evner å ha et litt mer nyansert bilde av kvinner og av virkeligheten. Er det noe jeg virkelig misliker, så er det generaliseringer. Uansett hva det dreier seg om. Så når alle kvinner, eller menn for den saks skyld, blir dratt over en kam, blir man lei. Alle kvinner er ikke kravstore, sytete, kun ute etter penger eller en stor kuk. Like lite som at alle menn bare er ute etter sex, er drittsekker, ikke kan kommunisere osv. Når en mann skriver at alle kvinner er utro og svikefulle, så blir det bare for dumt. Og det oser bitterhet og mangel på refleksjon. Det eneste jeg leser ut av det, er at bak innlegget sitter en mann som er livredd for egne følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. juni 2009 #31 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror nok at du egentlig mest er lei over at en del gutter stort sett bare prater negative ting om jenter, selv om du skjønner at det ikke gjelder deg personlig. Nei, at gutter prater negativt om jenter, bryr meg egentlig fint lite. Det jeg er lei av er den offermentaliteten blandt en del gutter her inne. Det blir så ynkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrelinoge Skrevet 10. juni 2009 #32 Del Skrevet 10. juni 2009 Husk at vi kvinner vil ha riddere på hvite hester som kommer og redder oss, ikke bitre, hevngjerrige, stusslige pingler som gir opp etter et par nederlag. Har ikke hvit hest, men har rustning og sverd . Kan ikke bruke lanse men er ganske god med sverd. Men eg skjønner ikke korfor kvinner skal reddes da? Klarer dei seg ikke sjølve. Fleste damer eg kjenner trengs ikke å reddes. Men vi lever i ei anna tid.. Knights Code of Chivalry (riddere) er borte vekk. Men skjønner kva du eigentlig meiner, har bare alltid vært fasinert av riddere (lest 100vis av fantasy bøker og spelt RPG som ridder). Har og veldig lyst å dra til tyskland på slike LARP (live action roleplay). http://www.youtube.com/watch?v=mm72QkhuSNQ...feature=related som ridder eller liknades. Dei siste riddere i norge er geeks/nerds. Beklager avsporing, men eg skjønte kva du meine med ridder på hvit hest, er bare eit sårt tema for meg er ridder i hjertet ser du. Men slikt driver ein med i det skjulte hehe. Folk rundt meg synes ikke det er so artig kanskje. Råtne egg overalt, men er det rart folk er skeptiske til det motsatte kjønn . Nei det er greit å være singel, denne ridderen finn ingen jomfru i nød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 10. juni 2009 #33 Del Skrevet 10. juni 2009 ...Like lite som at alle menn bare er ute etter sex, er drittsekker, ikke kan kommunisere osv. Ja, det er utrolig befriende å møte en dame som faktisk skjønner at jeg er interessert i henne, og ikke er en sjarmerende drittsekk som bare er interessert i sex. Det er henne jeg vil ha, sexen er bare en bonus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2009 #34 Del Skrevet 11. juni 2009 Husk at vi kvinner vil ha riddere på hvite hester som kommer og redder oss, ikke bitre, hevngjerrige, stusslige pingler som gir opp etter et par nederlag. F#en...Har ikke sjangs på stjernedryss jeg da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #35 Del Skrevet 11. juni 2009 F#en...Har ikke sjangs på stjernedryss jeg da... hehe Det vet man jo ikke før man møtes da, men det kan virke som vi to har ganskje forskjellig syn på en del ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #36 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, det er utrolig befriende å møte en dame som faktisk skjønner at jeg er interessert i henne, og ikke er en sjarmerende drittsekk som bare er interessert i sex. Det er henne jeg vil ha, sexen er bare en bonus Det er ikke så lett for oss jenter å skille mellom de som er interessert i oss, og de som bare er interessert i sex. Pleier å behandle alle som det er meg de er interessert i jeg da. Tror de fleste jenter er sånn at hvis de ikke vet om gutten er interessert i sex eller noe mer, gir de han en sjanse i alle fall. (hvis jenta er interessert da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. juni 2009 #37 Del Skrevet 11. juni 2009 tror de fleste gutter liker jenter som er interessert i sex jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #38 Del Skrevet 11. juni 2009 tror de fleste gutter liker jenter som er interessert i sex jeg. De fleste har nok litt flere kriterier enn det. Man blir ikke sammen med den første som er interessert i sex liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. juni 2009 #39 Del Skrevet 11. juni 2009 Man blir vel ihvertfall ikke interessert i en som misliker sex, det var det jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juni 2009 #40 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Man blir vel ihvertfall ikke interessert i en som misliker sex, det var det jeg mente. Det ble jo veldig tatt ut av sammenheng da, men på forumet her er det jo en del gutter som er fornøyd hvis jenta liker sex og har jobb. Endret 11. juni 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå