Sandman Skrevet 27. juli 2003 #1 Skrevet 27. juli 2003 Jeg er nå så lei av å onanere, at jeg oftere og oftere faker orgasme, bare for å få det overstått. Flere som meg?
Dødspingvinen Skrevet 27. juli 2003 #2 Skrevet 27. juli 2003 Jepp. Dette skjer hele tiden. Trenger ikke å onanere en gang for å fake orgasmen. Det skjer stadig oftere over skålen med frokostblanding, til sambos store forundring; "Men... var det så godt da, jenta mi...?" Jeg trenger mange orgasmer daglig, men gidder ikke å påta meg alt arbeidet rundt det.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #4 Skrevet 27. juli 2003 Har dere hørt om da den første nordlendingen hadde sin seksuelle debut? Han var dritnervøs. Og det er jo rart i grunnen, for han var jo aleina....
Joplaya Skrevet 27. juli 2003 #5 Skrevet 27. juli 2003 Trenger ikke fake jeg, er så dyktig med meg selv
Kamasutra Skrevet 27. juli 2003 #6 Skrevet 27. juli 2003 Trenger ikke fake jeg, er så dyktig med meg selv Slik skal det være! :D
Suzy Skrevet 28. juli 2003 #8 Skrevet 28. juli 2003 Kan du ikke bare si til deg at du har vondt i hodet... :o Suz
Cita Skrevet 28. juli 2003 #9 Skrevet 28. juli 2003 Jeg skal begynne å fake at jeg ikke har orgasme jeg. Det kan være litt morsomt
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #10 Skrevet 28. juli 2003 Beklager, Sandman, men jeg klarer ikke å se for meg at du sitter der med ben i gips og faker ejakulasjon (med youhurt, det blir et himla søl) uten å trekke en smule på smilebåndet. Ellers er det en interessant debatt, ja - godt at noen tar opp akkurat dette spørsmålet!
chimp Skrevet 28. juli 2003 #11 Skrevet 28. juli 2003 Jeg skal begynne å fake at jeg ikke har orgasme jeg. Det kan være litt morsomt Ja, ikke sant! Bare et spørsmål om å bevare selvkontrollen og ikke la følelsene løpe av m seg....Bare å late som ingenting har skjedd/skjer!
Gjest dorian Skrevet 28. juli 2003 #12 Skrevet 28. juli 2003 Jeg faker ofte! Men her om dagen oppdaget jeg det, og da ble det oppvask! :o Anbefales ikke. dorian
Sandman Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #13 Skrevet 28. juli 2003 Jeg faker ofte! Men her om dagen oppdaget jeg det, og da ble det oppvask! :o Anbefales ikke. dorian Bra du slo ned på det med en gang, dorian! På mange måter blir faking av onani-orgasmer et klart tillitsbrudd, når man har et nært og åpent forhold til seg sjøl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå