Sandman Skrevet 27. juli 2003 #1 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg er nå så lei av å onanere, at jeg oftere og oftere faker orgasme, bare for å få det overstått. Flere som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 27. juli 2003 #2 Del Skrevet 27. juli 2003 Jepp. Dette skjer hele tiden. Trenger ikke å onanere en gang for å fake orgasmen. Det skjer stadig oftere over skålen med frokostblanding, til sambos store forundring; "Men... var det så godt da, jenta mi...?" Jeg trenger mange orgasmer daglig, men gidder ikke å påta meg alt arbeidet rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. juli 2003 #3 Del Skrevet 27. juli 2003 Jepp!!! Avslørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #4 Del Skrevet 27. juli 2003 Har dere hørt om da den første nordlendingen hadde sin seksuelle debut? Han var dritnervøs. Og det er jo rart i grunnen, for han var jo aleina.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 27. juli 2003 #5 Del Skrevet 27. juli 2003 Trenger ikke fake jeg, er så dyktig med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 27. juli 2003 #6 Del Skrevet 27. juli 2003 Trenger ikke fake jeg, er så dyktig med meg selv Slik skal det være! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 28. juli 2003 #7 Del Skrevet 28. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juli 2003 #8 Del Skrevet 28. juli 2003 Kan du ikke bare si til deg at du har vondt i hodet... :o Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 28. juli 2003 #9 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg skal begynne å fake at jeg ikke har orgasme jeg. Det kan være litt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #10 Del Skrevet 28. juli 2003 Beklager, Sandman, men jeg klarer ikke å se for meg at du sitter der med ben i gips og faker ejakulasjon (med youhurt, det blir et himla søl) uten å trekke en smule på smilebåndet. Ellers er det en interessant debatt, ja - godt at noen tar opp akkurat dette spørsmålet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. juli 2003 #11 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg skal begynne å fake at jeg ikke har orgasme jeg. Det kan være litt morsomt Ja, ikke sant! Bare et spørsmål om å bevare selvkontrollen og ikke la følelsene løpe av m seg....Bare å late som ingenting har skjedd/skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 28. juli 2003 #12 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg faker ofte! Men her om dagen oppdaget jeg det, og da ble det oppvask! :o Anbefales ikke. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg faker ofte! Men her om dagen oppdaget jeg det, og da ble det oppvask! :o Anbefales ikke. dorian Bra du slo ned på det med en gang, dorian! På mange måter blir faking av onani-orgasmer et klart tillitsbrudd, når man har et nært og åpent forhold til seg sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå