Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan få en absolutt silkemyk hud?? Noen tips til produkter eller hva man bør gjøre?

Det er snakk om huden på hele kroppen. Hjelper det å ta noen behandlinger i salong?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Skrubbkrem og skrubbhansker pleier gjøre susen :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Skrubb deg godt med en skrubbehanske/skrubbekost, og smør deg inn med body shop Body Butter.

Looover deg at det blir knall!

Gjest Gjest
Skrevet

Skrubb deg mens du susjer som de andre sier her, men smør deg inn med baby oil uten å tørke deg først! Det blir babymyk hud altså, lover deg!!

Skrevet (endret)
Hvordan få en absolutt silkemyk hud?? Noen tips til produkter eller hva man bør gjøre?

Det er snakk om huden på hele kroppen. Hjelper det å ta noen behandlinger i salong?

Hei:)

Det første jeg tenker er at en bør være nøye med hårfjerninga... Deretter bruke en fotfil (HM's sine funker) til hælene.

Så som de andre nevner, bruke en skrubb. Jeg anbefaler Soap & Glory Flake away fra Bootsapoteket. Koster 69 kr, og den holder en god stund. Huden min blir kjempe myk av denne.

Du bør også kjøpe skrubbehansker, fåes for en billig penge på f.eks. HM.

Du må også ha en god bodylotion... Har også falt helt for bodybutter'et fra samme serien som skrubben, Soap & Glory Righteous butter. Denne kremen gjør susen på min hud i allefall. Også lukter den nydelig.

Husker ikke prisen på denne i farta, men den var langt i fra avskrekkende:)

Nå vet jeg ikke om du har cellulitter, men hvis det er tilfellet, ville jeg prøvd Clarin's Total body lift. Den har gitt resulater hos meg om ikke annet.

Håper dette var noe til hjelp:)

Endret av laperla
Skrevet

Ja, Skrubbkrem og skrubbhansker !! :)

æ bruker bodylotion hver dag og bodybutter fra body shop :) (husk hånd og fot)

Super muk hud sier samboeren min ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Flotte tips her.

Men hvordan brukes en skrubbhanse? Påfører man skrubbkrem, og bruker skrubbhansken oppå kremen for å skrubbe skikkelig inn i huden?

Skrevet
Flotte tips her.

Men hvordan brukes en skrubbhanse? Påfører man skrubbkrem, og bruker skrubbhansken oppå kremen for å skrubbe skikkelig inn i huden?

Jeg pleier å fukte hansken, deretter påføre skrubbekremen. Så er det bare å skrubbe ivei:)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg pleier å fukte hansken, deretter påføre skrubbekremen. Så er det bare å skrubbe ivei:)

ok, hvor mange ganger anbefaler du å skrubbe kroppen? Og påfører du den body butteren etter hver dusj?

Skrevet
ok, hvor mange ganger anbefaler du å skrubbe kroppen? Og påfører du den body butteren etter hver dusj?

Jeg gjør det ca. 2 hver dag. Bruker som regel den body butter'en etter skrubben, for den gjør mer fukt enn hva den vanlige bodylotion'en min gir. (Lait Corporel anti drying milk fra Biotherm.)

Gjest Gjest
Skrevet

Man skal da ikke skrubbe huden hver dag! Da kan det reagere motsatt og bli ru. En gang i uken holder i massevis. Og body lotion smører man seg med hver dag.

• 3 uker senere...
Skrevet

Drikk Aoe vera juice fra Forever living! Jeg har alltid hatt hudproblemer, nupper, sorte priker oa i ansiktet og på kroppen. Etter noen uker med denne drikken hadde jeg babyhud over hele meg. Jeg kuttet den ut, bare for å sjekke at det faktisk var juicen som utgjorde forskjellen, med de resultat at problemhuden kom tilbake. Så nå er det juicie igjen! Dette er bedre enn all hudpleie jeg noensinne har forsøkt. Og jeg har prøvd mye!

Gjest Gjest
Skrevet
Drikk Aoe vera juice fra Forever living! Jeg har alltid hatt hudproblemer, nupper, sorte priker oa i ansiktet og på kroppen. Etter noen uker med denne drikken hadde jeg babyhud over hele meg. Jeg kuttet den ut, bare for å sjekke at det faktisk var juicen som utgjorde forskjellen, med de resultat at problemhuden kom tilbake. Så nå er det juicie igjen! Dette er bedre enn all hudpleie jeg noensinne har forsøkt. Og jeg har prøvd mye!

Hvor kjøper du?

Skrevet

produktene selges via direktesalg/uavhengige forhandlere. Hvis du kontakter Forever Living i Norge finner de en forhandler nær deg. Hvor bor du?

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Når jeg bruker skrubbehansker, pleier jeg ikke å bruke

skrubbe/peeling-krem i tillegg, hanskene er jo ganske ru fra før,

ihvertfall de jeg har,- så jeg bare tar på dusjsåpe og skrubber i vei.

Innimellom tar jeg litt olje i badevannet etter jeg har vasket hår

og kropp, da blir iallefall min hud myk :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Nivea sin nye bodylotion, blålilla flaske, for tørr hud, gjer kroppshuden min mjuk i fleire dagar. Ein god lotion som er billeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...