Gå til innhold

Dere som har kjøpt kjole fra JK Dress..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på om noen kan dele erfaringer med meg angående JK Dress.

Bestilte en kjole derfra for et halvt år siden, den er veldig fin, men jeg er usikker på om jeg kan bruke den på grunn av stoffet.

Trodde brudekjoler skulle være laget av sateng eller annet mykt stoff, men denne ser ut og føles som plastikk / nylon eller noe sånt.

Når jeg har den på meg så bråker den når jeg går, akkurat som sånne skidresser.

Og så passer den ikke, så jeg lurer på å bestille en ny derfra. Har ikke råd til å kjøpe i salong, dessuten er det for sent nå.

Kan jeg be om å få kjolen i et spesielt stoff for å unngå å få enda en plastikk-kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på om noen kan dele erfaringer med meg angående JK Dress.

Bestilte en kjole derfra for et halvt år siden, den er veldig fin, men jeg er usikker på om jeg kan bruke den på grunn av stoffet.

Trodde brudekjoler skulle være laget av sateng eller annet mykt stoff, men denne ser ut og føles som plastikk / nylon eller noe sånt.

Når jeg har den på meg så bråker den når jeg går, akkurat som sånne skidresser.

Og så passer den ikke, så jeg lurer på å bestille en ny derfra. Har ikke råd til å kjøpe i salong, dessuten er det for sent nå.

Kan jeg be om å få kjolen i et spesielt stoff for å unngå å få enda en plastikk-kjole?

Jeg var som du veldig misfornøyd med stoffet i kjolen når jeg bestilte derfra.

Sendte en mail til dem men de sa at alle brudekjolene ble laget i samme kvalitet....

Ikke nok med at stoffet var simpelt, men det var også gjennomsiktig. Sier seg selv at den kjolen gikk rett i søpla:(

Endte opp med å kjøpe kjole fra salong i Norge...

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte brudekjole derfra. En kopi av en agapekjole, stoffet var kjempebra. Akkurat som på den originale kjolen. jeg ba om å få kjolen i tykk sateng, da jeg også har bestilt fra ebay og fikk ett gjennomsiktig stoff.

Jeg har i ettertid bestilt kjole til mamma, forloveren min, og samboers datter. Venter på at de to siste skal komme i posten snart.

Gjest faerytale
Skrevet

De kjolene jeg har sett og bestilt har kjempefint stoff og de er nydelige på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...