Gå til innhold

Trener allerede mye og spiser sunt, hvordan miste de siste kiloene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei,

jeg trener regelmessig, ca. 4-5 ganger i uken, både styrke og kondisjonstrening. Jeg sykler overalt, og føler jeg spiser reltativt sunt. Regelmessige måltider, med mye frukt og grønnsaker. Jeg spiser lite sukker og fet mat. Likevel har jeg 2-3 ekstra kilo jeg gjerne vil bli kvitt. Har noen samme problem? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, nå skriver du ikke hvor høy du er og hva du veier. kanskje du rett og slett ikke trenger å gå ned? kanskje de ekstra kiloene dine er muskler og ikke fett? kanskje du er påvirket av medias skjønnhetsidealer, mens du egentlig innehar en sunn og slank kropp? Ellers er det vel noe i at for å gå ned de siste kiloene, så må man endre taktikk, endre treningsform - feks kardiogerilja (intervalltrening) droppe karbohydrater ol.

Jeg hadde det som deg - følte jeg aldri gikk ned de siste kiloene. de siste årene har jeg funnet ut at de siste kiloene faktisk ER meg - jeg er sunn, veltrent og slank, og da får heller kiloene være der :) jeg har klart å skrape de ekstra kiloene av meg, men det var hardt arbeid og overhodet ikke verdt det - for meg hvertfall. Måtte være beinhard til enhver tid og aldri unne meg noe som helst av kos, og trente intervall trening og mye motbakke løp. nå gikk jeg ned - men jeg orket ikke det strenge regimet jeg levde under. man skal kunne nyte litt i livet også :)

Gjest Tigress
Skrevet

Sit du fast på ei vekt så må du truleg ned eit hakk for å kome i underskot, det er i alle fall slik ein deffar seg ned i feitt.

Mykje arbeid, då!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...