Gå til innhold

Mannen min spilleavhengig?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Mannen min bruker 75% av fritiden sin til og spille.. gjerne bingo på maskin siden det er det som er igjen bare.. er ekstra skeptisk siden jeg vet han har spilt opp mange hundre tusen før.. prøver å si at han ikke får reise men da ender det som regel med en diskusjon, han blir gretten, jeg får dårlig samvittighet å sier: ok da ta en tur!! Hva skal jeg gjøre?? er oppriktig redd for hva som skjer vis han begynner å jobbe mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvordan spiller dette inn på økonomien og hans ellers daglige fungering? Er han normalt sosial, inngår han i normale daglige aktiviteter med deg/familie/venner?

Hvor mye penger spiller han for? Taper han mye penger? Vet du egentlig hvor mye penger han bruker opp? Har han tatt opp lån for å spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvordan spiller dette inn på økonomien og hans ellers daglige fungering? Er han normalt sosial, inngår han i normale daglige aktiviteter med deg/familie/venner?

Hvor mye penger spiller han for? Taper han mye penger? Vet du egentlig hvor mye penger han bruker opp? Har han tatt opp lån for å spille?

Vet ikke hvor mye han taper men han har ganske god økonomi så tviler på at det er noe lån.. det jeg er mest redd for er hvor langt det skal gå.. ikke det som er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

75 % av tiden høres ut som spilleavhengighet. Avhengighet defineres vel ut fra om aktiviteten går ut over andre aktiviteter/"normal" fungering i hverdagen.

Hvis han faktisk er avhengig og innser det selv (det gjør han nok, selv om han kanskje trenger tid på å innrømme det) og blir innstilt på å gjøre noe med det, så finnes det vel (i Nord-Trøndelag???) et behandlingstilbud. Google og se om du finner noe om det. Det var en artikkel om spilleavhengighet på Kvinneguiden for en liten måned siden, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...