Gå til innhold

Forlovelse

Gjest Gjest_LilleMeg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LilleMeg_*
Skrevet

Hei :)

Jeg bare lurte på en ting.. Når den ene parten frir til den andre.. Er det da sånn at man i tillegg liksom skal ha kjøpt en ring til seg selv også? :P

Har tenkt å muligens fri til kjæresten min når jeg har spart opp litt mer penger og tiden er inne :)

..ettersom at han synes sånt er så "barnslig" fordi vi er så unge :sjenert:

Hilsen j18.

Gjest Gjest_LilleMeg_*
Skrevet

Jeg bare lurte på en ting.. Når den ene parten frir til den andre.. Er det da sånn at man i tillegg liksom skal ha kjøpt en ring til seg selv også? :P

Har tenkt å muligens fri til kjæresten min når jeg har spart opp litt mer penger og tiden er inne :)

Hilsen j18.

Ingen??

Gjest Gjest_Åshild_*
Skrevet

Hilsen j18.

kommer helt annpå. Her i huset har jeg ring og han ikke før vi blir gift.

Gjest pia24
Skrevet

Jeg tror det er svært uvanlig at det kun er mannen som går med forlovelsesring, så ja, jeg ville i en slik situasjon kjøpt ring til meg selv også.

Skal ikke si noe om at du er ung osv, men tenk over hvor mye penger du bruker på ringer dersomdu på forhånd vet at kjæresten din syns dette er barsnlig.

Skrevet
Ingen??

Jeg fikk frierring når vi forlovet oss, men det er kanskje mer vanlig når han frir til henne. Har ikke hørt om noen menn som går med frierring:)

Ellers så kan man kjøpe et sett med ringer, det er mange som også går ut velger ringer sammen etter frieriet.

Så her står du i grunnen ganske fritt:)

Gjest gninnot
Skrevet

I min vennekrets er det vanlig at gifteringene også er forlovelsesringer, de er bare på høyre hånd fram til de gifter seg, og så blir ringene flyttet over på venstre hånd (mulig det var fra venstre til høyre hånd, men er jo samme poeng da..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...