Gå til innhold

Hva synes dere om dette utdrikningslaget?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ok, da forstår jeg.

Jeg synes det ser ut som du har lagt mye engasjement og tanke på bruden i forbindelse med utdrikningslaget, og det er veldig bra. Ikke alle kan tenke seg samme type utdrikningslag, men så lenge du kjenner bruden godt og har laget et opplegg som passer henne, så må vi som svarer deg ta hensyn til det.

Jeg anbefaler deg å stokke om litt på tidsplanen slik at hun kan være i stallen før hun drikker alkohol, og eventuelt at du tar med klesskiftene hennes i bilen for å spare litt tid. (Jeg har lest på bloggen at du har stor bil, selvom den sikkert blir ganske fullstappet av alle andre deltakernes bagasje også.) Jeg er veldig enig med de som sier at ridning og alkohol ikke bør kombineres. Har du mulighet for dette?

Billige fellesaktiviteter, som du ba om tips til, kan være noe så enkelt som krokketspill, ringspill eller boccia i parken, eller i en hage hvis det er mulig (kanskje med krav om å drikke en slurk for hver miss, men siden drikking på off sted ikke er lov så er dette best på privat grunn).

Takk for innspill, jeg har en utfordring jeg ikke råder over denne helgen..det er meldt øs pøs regnvær:(

Det er nok til å sette kjepper i hjulene på ethvert arrangement, så det må nok gjerne bli litt omrokkeringer. Jeg har satt av 2 timer til lunsj og håpet i det lengste vi kunne ta det i en av byens parker, men ser ut som om det går i dass..får lete rundt etter backuplan..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Takk for innspill, jeg har en utfordring jeg ikke råder over denne helgen..det er meldt øs pøs regnvær:(

Det er nok til å sette kjepper i hjulene på ethvert arrangement, så det må nok gjerne bli litt omrokkeringer. Jeg har satt av 2 timer til lunsj og håpet i det lengste vi kunne ta det i en av byens parker, men ser ut som om det går i dass..får lete rundt etter backuplan..

I botanisk hage går det an å trekke benker inn under tak, så der går det fint an å ha picnic selv om det regner.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, som bergensere flest har jeg lært å aldri, aldri legge utendørsplaner uten å ha en backupplan. Men husk: Det går an å spise lunsj ute selv om det regner. Sett opp partytelt, eller en stor parasoll, og tadaa.

Og det er ikke verdens undergang om man blir litt våt heller. Litt regn skader ingen.

Gjest Miley
Skrevet

Hektisk, barnslig og veldig kjedelig for de andre deltagerne var det første jeg tenkte.

Jeg ville kuttet ut halvparten, funnet på mer som alle kunne deltatt på og gjort det hele mer voksent.

Skrevet

Har ein god nyhet til deg: I følgje yr.no i dag kjem det berre 3 mm regn laurdag... ;)

Skrevet

synes planen ser veldig bra ut! Tenk ut hva dere evt dropper hvis tidsplanen skulle ryke, men jeg vil tro at dere skulle kunne rekke alt :)

Lykke til! :hoppe:

Skrevet

Oppdatering:

Det er meldt strålende sol - Hurra

Timeplanen lørdag er omrokkert litt, snakket med min gamle arbeidsgiver TV2 og bruden har fått lov å holde en værpresentasjon studio, er hun riktig heldig får hun hilse på noen "kjendiser" også :foto:

DETTE tror jeg blir moro for bruden, hun får opplæring av en av værdamene og teknikere hjelper til med blåskjerm. Alt blir tatt opp på tape som hun får med seg når vi går.

Noen forslag til hvilken "type" værpresentasjon hun skal ha?

Tenkte kanskje litt sånn ala løvebakken...

"vær sexy"

"vær bestemor"

Vær 3 år"

og litt sånn annet inn fra sidelinjen...

Noen andre forslag?

Skrevet
Timeplanen lørdag er omrokkert litt, snakket med min gamle arbeidsgiver TV2 og bruden har fått lov å holde en værpresentasjon studio, er hun riktig heldig får hun hilse på noen "kjendiser" også :foto:

DETTE tror jeg blir moro for bruden, hun får opplæring av en av værdamene og teknikere hjelper til med blåskjerm. Alt blir tatt opp på tape som hun får med seg når vi går.

Jeg har ingen forslag til type presentasjon, men jeg vil bare si at jeg syns dette høres mye mer morsomt ut enn de andre utfordringene du har/hadde planlagt for bruden. Så det blir sikkert bra. :)

Skrevet

Jeg mener det har vært noen sånne scener i diverse komiserier. Da har værdamene skiftet antrekk ettersom de har fortalt om været. For eks: bikini. solbriller og håndkle til sol. Full regndress med sydvest til storm/skikkelig regn osv.

Gjest Blondie65
Skrevet

Siden det er 3 - TRE - nøtter til askepott - så holder det vel med 3 arrangenmenter av typen overraskelser også?

Jeg syntes værpresentasjonen var en kanongod ide, og det samme gjelder hytteturen.

Men nå er dere vel godt i gang med dag 1 av arrangementet. Lykke til i morgen!

Skrevet

Er vel ingen puber som åpner så tidlig...?

Gjest antigartner
Skrevet

Er litt spent på å høre hvordan helgen gikk!

Vi er jo en del personer her inne som har ment både det ene og det andre om stram tidsplan og aktiviteter (på godt og vondt).

Håper dere hadde en kjempehelg og at den kommende bruden koste seg masse!

Skrevet (endret)

Nå er utdrikningslaget vel overstått, og jeg har ikke annet å si enn at det ble HELT perfekt.

Bruden strålte som en SOL hele dagen og sa om og om igjen at dette var den beste dagen i hennes liv (kan ha vært litt alkohol som snakket også).

Alle jentene storkoste seg og timeplanen var helt perfekt, alt klaffet til minste detalj!

Jeg fikk selv så mye ros den helgen at jeg nesten ble litt flau, men jeg er utrolig glad for at Bruden koste seg så fælt og veldig rørt når hun uttrykte det til alt og alle hvor stolt hun var av meg:)

Noen bilder fra dagen kan dere se her:

http://www.theycallmelintin.blogspot.com/

Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg gjort akkurat det samme, ikke forandret på så mye som en tøddel:)

Takk for alle innspill

Edit: Dette med nøttene var en stor hit, (ble forresten kinderegg istedet da de ikke solgte nøtter i butikken). Hun gledet seg vilt til hver nye "nøtt" og tok vare på alle lappene hun fikk i dem:)

Endret av lintin
Skrevet

Det høres bra ut! Jeg hadde også vært spent på de nøttene.

(Vet hun at du har lagt ut bilder av henne fra dagen her? )

Skrevet
Det høres bra ut! Jeg hadde også vært spent på de nøttene.

(Vet hun at du har lagt ut bilder av henne fra dagen her? )

Jada hun vet jeg har publisert bilder, alle som er med på bildene har godkjent:)

Gjest antigartner
Skrevet

Så flott at arrangementet ble vellykket! Både bra for deg, som har lagt så masse innsats i opplegget, og bra for den kommende bruden som ser ut til å stortrives :) Da er det bare å ønske lykke til med resten av forloveroppgavene!

(Du har satt standarden nå... Skal se du får mange forloverforespørsler i tiden som kommer :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...