Gå til innhold

Hva synes dere om dette utdrikningslaget?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal være forlover og gleder meg veldig.

Til helgen blir det utdrikningslag og jeg er utrolig spent på hvordan bruden tar det:)

Hun er veldig sporty og utadvent og "tåler en støyt"

Her er hva jeg har planlagt: http://www.teamchristin.blogspot.com/.

Hva tror dere? Faller dette i smak?

Edit:

Nå er utdrikningslaget vel overstått, og jeg har ikke annet å si enn at det ble HELT perfekt.

Bruden strålte som en SOL hele dagen og sa om og om igjen at dette var den beste dagen i hennes liv (kan ha vært litt alkohol som snakket også).

Alle jentene storkoste seg og timeplanen var helt perfekt, alt klaffet til minste detalj!

Jeg fikk selv så mye ros den helgen at jeg nesten ble litt flau, men jeg er utrolig glad for at Bruden koste seg så fælt og veldig rørt når hun uttrykte det til alt og alle hvor stolt hun var av meg:)

Noen bilder fra dagen kan dere se her:

http://www.theycallmelintin.blogspot.com/

Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg gjort akkurat det samme, ikke forandret på så mye som en tøddel:)

Takk for alle engasjerte innspill:)

Endret av lintin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det høres hektisk ut. Av erfaring så er ikke så hektiske utdrikkingslag noe annet enn stressende for alle parter. Og jeg har ikke sans for utkledningsgreier og andre "russepåfunn" i utdrikningslag, men enkelte bruder syns jo det er topp. Ellers reagerer jeg på at hun skal drikke før ridetime. Ikke lurt i det hele tatt.

Skrevet

Kanskje (bitte)litt mye?

MEN, heldig er brura som har en så engasjert forlover!

Gjest Marlo
Skrevet

Reagerte også dette med å drikke mye for så ha ridetime.

En hest er ikke en ting man kan tulle og töyse med i berusa tilstand.

Ellers syns jeg det hörtes altfor hektisk ut, men svärt få rom for feil.

Ser for meg en gjeng med damer som "drar" bruden med seg fra sted til sted uten å kunne ha en tissepause

Skrevet

Alkohol og riding hører ikke sammen, nei!

Skrevet
Reagerte også dette med å drikke mye for så ha ridetime.

En hest er ikke en ting man kan tulle og töyse med i berusa tilstand.

Ellers syns jeg det hörtes altfor hektisk ut, men svärt få rom for feil.

Ser for meg en gjeng med damer som "drar" bruden med seg fra sted til sted uten å kunne ha en tissepause

Det blir ikke grøftefyll for å si det sånn og da spesielt med tanke på ridetime. Forøvrig har bruden 20 års erfaring med hest så tror hun skal klare å håndtere det så det blir skånsomt for både hest og rytter:)

Men jeg er litt bekymret for at det skal bli litt hektisk her ja..og tar helt klart poenget om at noe ikke klaffer her så går fort timeplanen i dukken.

Kan kanskje vurdere å kutte ned 1 aktivitet eller 2:)

Takk for innspill, flere?

Skrevet

Liker hun å kle seg ut og dumme seg ut foran fremmede mennesker? I så fall er det sikkert greit, men virker litt vel mye at hun må gjøre det 3-4 ganger i løpet av dagen. (Om jeg hadde vært bruden hadde jeg hatt det utrolig kjipt på et slikt utdrikningslag.)

Er ellers enig i at det virker som programmet er satt opp litt vel stramt ja.

Gjest Marlo
Skrevet

Godt å höre at hun har god erfaring med hest da - da blir saken fort en annen.

Det hadde nok kanskje värt greit å kutte ut en eller to aktiviteter ja, med tanke på at kanskje det blir litt skravling med forbipasserende, tissepauser, trafikk etc etc

Skrevet

Du kjenner jo henne best, og vet hva hun synes er moro. Jeg hadde nok ikke likt noen av "kle seg ut og drite seg ut" -aktivitetene.... Men det hadde jeg allerede diskutert med min forlover, så det slapp jeg:)

Skrevet
Liker hun å kle seg ut og dumme seg ut foran fremmede mennesker? I så fall er det sikkert greit, men virker litt vel mye at hun må gjøre det 3-4 ganger i løpet av dagen. (Om jeg hadde vært bruden hadde jeg hatt det utrolig kjipt på et slikt utdrikningslag.)

Er ellers enig i at det virker som programmet er satt opp litt vel stramt ja.

Temaet skal være litt "3 nøtter til askepott". Jeg skal faktisk hule ut nøtter og legge lapper inni. Nøttene må åpnes med nøtteknekker:)

F.eks:

"Både tøff og modig, men ingen bokser" = Rocky kostyme

"Snill og grei, men ikke helt uten "synd" = nonnekostyme

"Ekstremt ryddig og ordentelig, men ingen hushjelp = hushjelpkostyme

"Samboer og familie, men ugift = brudekjole

Forøvrig er det jo veldig bra at det ikke er du som er bruden:)

Skrevet

Erfaring eller ikke, man bør være 100% edru når man rir. Ikke bare fordi man blir tøffere og tror man mestrer mer under alkoholpåvirkning, men også fordi dyr er følsomme for mennesker som oppfører seg merkelig. Hvorfor ikke vente med all alkohol til etter ridetimen?

Skrevet

Synes det så bra ut, under forutsetning at bruden er av typen som liker å kle seg ut og dummes seg ut. Det kunne kanskje vært en idé med noe som også de andre deltakerne kunne fått litt større del i enn å bare være tilskuere?

Men ville som andre sier kuttet ut et punkt eller to på agendaen. Ting tar tid, og det er jo kjipt om hele planen ryker, med ferger og alt.

OBS OBS: Er ikke en så åpen blogg litt risky, mtp at bruden finner ut programmet på forhånd?

Skrevet

Høres veldig koselig ut, men som de andre sier er det litt hektisk. Kan bli veldig slitsomt å ha ting gående i ett fra kl 9 om morgenen :) Jeg syns også at det ikke skal drikkes alkohol før riding!

Når det gjelder kostmymer osv er det du som kjenner bruden og vet hva hun liker, så om dette er noe hun syns er gøy spiller det liten rolle om andre her på KG mener det er gøy eller ikke :lur:

Skrevet

Jeg syns dagen ser veldig bra ut. Håper tidsplanen ikke ryker.

Skrevet
OBS OBS: Er ikke en så åpen blogg litt risky, mtp at bruden finner ut programmet på forhånd?

Dette er ikke en internettbrud så jeg føler jeg har lite å frykte:)

Skrevet
Temaet skal være litt "3 nøtter til askepott". Jeg skal faktisk hule ut nøtter og legge lapper inni. Nøttene må åpnes med nøtteknekker:)

F.eks:

"Både tøff og modig, men ingen bokser" = Rocky kostyme

"Snill og grei, men ikke helt uten "synd" = nonnekostyme

"Ekstremt ryddig og ordentelig, men ingen hushjelp = hushjelpkostyme

"Samboer og familie, men ugift = brudekjole

Nå er bloggen borte så jeg aner ikke hva planen var. Men jeg synes det over var litt kult selv om jeg kommer til å nekte å drite meg ut den gangen det blir min tur. Jeg kan godt ha på meg et kostyme i en eller annen sammenheng. Men å kle seg slutty og selge penisboller er ikke aktuelt. Så om det er en god sammenheng med opplegget over synes jeg det er gjennomtenkt og bra!

Gjest Gjest
Skrevet
Dette er ikke en internettbrud så jeg føler jeg har lite å frykte:)

Hehe, nå fikk jeg nok litt feil assosiasjoner her, a la importbrud fra Russland eller noe ;)

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg kom inn på bloggen og har lest gjennom programmet. Synes, i likhet med de andre her, at det så litt hektisk ut, men jeg tror ikke det er uoverkommelig.

Stiller følgende spørsmål:

Er alle klesskiftene nødvendige?

Kan ridetimen flyttes til før lunsj? (Da kan aktivitetene fra lunsj og utover innebære alkohol, mens formiddagsaktivitetene er alkofri)

Kan du ta med kostymene hennes i en egen bag, så slipper dere å reise hjem til deg for å skifte?

Ellers lurte jeg på underholdningsverdien i at hun skal "søke" som servitør. Skal hun spørre folk på gata eller på serveringssteder? (Eller jobber hun som servitør i dag slik at det er et poeng i seg selv..?)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart at dette blir en laaang dag for alle andre enn bruden? Fra 9.45 til 18.00 er det jo bare aktiviteter for bruden? Eller har jeg misforstått? Lurer veldig på hva dere andre skal gjøre, blir kjedelig i lengden å bare se på de ulike tingene vel.

Sorry for at jeg er litt negativ her, men du spurte.. Jeg ville i hvert fall satt mye mer pris på aktiviteter der alle kan delta. Synes dette virket veldig stress og kjedelig for resten av gjengen.

Skrevet

Som andre har nevnt før meg virker det hektisk.

Det du har planlagt er ikke for alle, men jeg regner med du kjenner bruden godt nok til å vite om dette er noe hun syns er OK :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...