Gå til innhold

hvite sko, svart bukse, hvit topp

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja som overskriften sier... funker dette, eller må man da ha svarte sko?

tenker liksom litt sånn byen anntrekk! (pumps)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er lov! Hvis det matcher bra med resten kan hvite sko se bedre ut enn de vanlige svarte, særlig nå om sommeren :)

Gjest Gjest
Skrevet

eller hvis man vil se ut som en sebra....

Gjest Catwoman
Skrevet

Høres fint ut synes jeg :)

Liker svart-hvitt kombinasjoner.

Og hvite sko isteden for svarte til svart bukse gjør antrekket automatisk mer særpreget.

Skrevet

Jeg synes det høres fint ut.

Skrevet

Jeg synes det kommer an på skoene. Hvite sko kan fort se litt tacky ut.

Skrevet

Kan funke, kommer ann på mange ting.Hvite pumps (pass på at de er rene, for guds skyld!), en sort litt skinny bukse, en hvit topp og kansje et sort kjede eller tynt skjerf?

Skrevet

Jeg er litt skeptisk til svart-hvitt kombinasjonen må jeg innrømme. Synes ofte man kan se (som nevnt over) litt "zebra" ut. Og så er jeg heller ikke veldig glad i overdrevent matchende antrekk. Men jeg har tatt feil tidligere og det kan godt være jeg tar feil nå også! Det finnes alltid unntak :) Uansett, som også sagt over, pass på at skoene er rene!! Hvite skitne sko er IKKE pent!

Skrevet

Det avhenger av materialet i klærene, syntes jeg. Noen ganger kan sort / hvitt være kult, men det kan lett bli litt tacky. Litt skeptisk til hvite sko til sort bukse, men som sagt - det finnes garantert tilfeller der det er kult.

Skrevet

Høyhælte hvite pumps til svart bukse er litt sånn småfrekt og kan selvsagt passe som "på byen antrekk" (forutsatt at du kan gå elegant med høye hæler da!). Tror matte vil være finere enn helt blanke.

Sorte vil være mye mer anonymt, valget avhenger helt av hva du ønsker.

Charlotte

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Jeg synes ikke hvite sko er så fint til svarte bukser. Da synes jeg det er finere med mellomblå bukser f eks.

synes svarte sko funker best til svarte bukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...