Gå til innhold

Hvilket firma er ikke så blåøyde på gi ut kredittkort?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_MONA_*
Skrevet

Studerte i fjor, så min ligning i fjor er selvfølgelig uakseptabel for å gi med kredittkort. Jeg skal til USA nå til sommern og trenger ett kredittkort dit, men de fleste kredittkortselskapene jeg har søkt hos på nett sier at jeg ikke har god nok ligning..

i år har jeg usle, men akseptable (tror jeg da..) 300 000 i årsintekt og ca 150 000 i lån.. thats it..

Så vet noen om hva jeg skal gjøre? er det noen kredittkortselskaper du vet om som jeg kan søke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har du spurt dem om du kan få sende inn lønnsslipper fra inneværende år for å bekrefte inntekten din?

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe.. Tror kanskje du har misforstått hva som menes med "blåøyd". ;)

Gjest Gjest
Skrevet

De fleste aksepterer bekreftelse på at du er i inntektsgivende arbeid nå og kopi av lønnsslipper.

Gjest Gjest_hehe_*
Skrevet

Fikk MasterCard i postbanken i fjor. hadde vært en måned i jobb, går på videregående. fikk velge selv hva jeg ville ha som kredittgrense mellom 5 og 25 tusen.

Skrevet

Veldig mange arbeidsgivere har avtale om kredittkort for sine ansatte, de bekrefter de at du faktisk jobber der og tjener en del (uten at de egentlig er ansvarlige for kredittkortet ditt). Dere har ikke det? Ellers ville jeg sjekket kredittkort gjennom fagforening eller gjennom banken din.

Gjest Glør
Skrevet

De fleste kredittfirmaer jeg har vært borti kan man vise lønnsslipp for de siste tre måneder for å få kreditt, dersom man kommer bedre ut med det, enn med likningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...