Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve solpudder for første gang. Siden det er første gangen jeg prøver det, tenkte jeg først å prøve en av de billigere merkene, dvs. Isadora, GOSH, L`oreal, Maybelline eller Max Factor. Er skoleelev, så kan ikke "skeie ut" med de dyre merkene og mineralsminke, selv om det sannsynligvis ville vært bedre. Tenkte først bare å se om jeg kan passe med det:)

Noen som har noen anbefalinger fra disse merkene?:) Og hvordan skal man legge solpudder for at det skal se naturlig og fint ut?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IsaDora sine er bra! Styr unna Body Shop og Gosh sine solpudre, de har jeg dårlig erfaring med.

Slik legger man solpudder

Håper du finner et pudder du trives med! Bruk testerne flittig, selv har jeg gjort mange bomkjøp...

Skrevet (endret)

Jeg synes faktisk H&M sitt solpudder er veldig bra, men anbefaler deg også å prøve Loreal sitt glam bronze mineral pudder. Jeg har brukt loreal sitt en god stund, og er veldig fornøyd med det, men nå i det siste har jeg brukt clarins sitt, som er enda bedre, men det er kjempe dyrt. Anbefales ikke om du er nybegynner, ettersom du sa at du ville ha et som var litt billig.

Husk å kjøpe en lysere farge enn det du egentlig trenger, for det kan fort bli for mørkt. Husk at du skal kun fremheve ansiktet ditt ved å bruke solpudder, og at det ikke skal dekke hele fjeset, kviser, urenheter osv. Det kan fort bli stygt om du tar på altfor mye.

Endret av Juso
Gjest Tigress
Skrevet

Eg har brukt L'Oreal sitt Glam Bronze, ikkje mineralpudder og synest det er heilt ok. Vidare brukar eg Body Shop sitt brush-on-bronze kvar dag, og er kjempenøgd med det, altså. Det er ein boks med bronsekuler i. Eg synest det er kjempebra, lett å leggje og eg får ikkje så mykje på kosten at det blir for mørkt.

Gjest dalieo
Skrevet

Synes faktisk det fra h&m er kjempebra! Selv om jeg egentlig er litt skeptisk til så billig sminke, har jeg enda til gode å finne et solpudder som ser så naturlig ut som dette. Men det har kanskje noe med hudtone å gjøre også, det finnes jo bare i en nyanse :) Men det koster bare 59, så det er jo ikke det verste bomkjøpet uansett ;)

Skrevet

På everydayminerals.com kan du finne solpudder (og mykje anna sminke også) frå 2,50 USD og oppover. Det går også an å bestille eit gratis prøvekit, og då kan du inkludere ein bronzer/blush i kitet i tillegg til foundation og concealer. Då betaler du berre for frakta. Det tek jo sjølvsagt litt lenger tid enn å gå og kjøpe det på butikken, men kan jo vere kjekt å vite om!

Skrevet
Tenkte å prøve solpudder for første gang. Siden det er første gangen jeg prøver det, tenkte jeg først å prøve en av de billigere merkene, dvs. Isadora, GOSH, L`oreal, Maybelline eller Max Factor. Er skoleelev, så kan ikke "skeie ut" med de dyre merkene og mineralsminke, selv om det sannsynligvis ville vært bedre. Tenkte først bare å se om jeg kan passe med det:)

Noen som har noen anbefalinger fra disse merkene?:) Og hvordan skal man legge solpudder for at det skal se naturlig og fint ut?:)

hei:)

Jeg er veldig godt fornøyd med Isadora sitt store solpudder. veldig stor boks men det gir veldig naturlig, gyllen fin glød:)

jeg er veldig lys og bruker nr 87. Koster 169,kr for 30 g:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...