Gå til innhold

El Naturista sko

hufsa!

Anbefalte innlegg

Heia,har igrunnen fått øynene opp for sko de sine jo mere jeg ser de,syntes de er knallkule.Tror de heter Iggrasil no 105 eller 196 de jeg mest kunne tenkt meg.Etter jeg kunne lese meg fram på siden di sin.Greit med puttinn sko om sommeren.Så mitt spørsmål til dere,er det noen som har de og er dere fornøyd med de??Sålen er jo ganske tykk så lurte på om de var gode å gå på? Takk for alt av svar for jeg har aldri vært borti de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har sånne sko (vet ikke hvilken modell). Liker ikke utseende, dvs. ser at de er kule på mange andre, men synes de er litt for røffe og klumpete for meg. Uansett så er de fantastiske å gå med. Geleputene gjør underverker for mine bein ihvertfall. Anbefales hvis man liker dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne sko (vet ikke hvilken modell). Liker ikke utseende, dvs. ser at de er kule på mange andre, men synes de er litt for røffe og klumpete for meg. Uansett så er de fantastiske å gå med. Geleputene gjør underverker for mine bein ihvertfall. Anbefales hvis man liker dem ;)

Heia,ja har akkurat kjøpt de.Syntes de er kule jeg da..Kjempegode å gå på ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er dritgode å gå i, men er egentlig litt usikker på hva jeg syns om hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...