Gå til innhold

Blødning ved samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei jeg er en jente på 16 år. Jeg hadde samleie med kjæresten min forleden og fikk ganske stor blødning under samleie. Vi har hatt sex flere ganger, kan det fortsatt være jomfruhinnen? Er det normalt og blø så mye isåfall, eller børr jeg snakke med en lege?

-anomym

Videoannonse
Annonse
Gjest tarra
Skrevet

Det er mulig at det kunne ha vært igjen litt rester av jomfruhinnen. Hørt om mange som blør først etter at de har hatt samleie ca 5-6 ganger.

Men blør du masse? Isåfall visst det ikke gir seg etter ett par dager har det vært lurt med en tur til legen bare for å være sikker :)

Lykke til :)

Skrevet
Hei jeg er en jente på 16 år. Jeg hadde samleie med kjæresten min forleden og fikk ganske stor blødning under samleie. Vi har hatt sex flere ganger, kan det fortsatt være jomfruhinnen? Er det normalt og blø så mye isåfall, eller børr jeg snakke med en lege?

-anomym

Det samme skjedde med meg da jeg var 16 år. :) Det er nok ikke noe farlig. Du få se det an litt.

Prøv å spørre på klaraklok.no !

Gjest Gjest
Skrevet

Blødning under samleie kan også være klamydia. Bare sier det ikke sikkert det er aktuelt i deres tilfelle siden dere er ganmske unge og kanskje ikke har hatt andre partnere før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...