Gå til innhold

blow job

Fremhevede innlegg

Gjest tarra
Skrevet

Jeg har litt lyst til å gi kjæresten min BJ, men har ett problem. Har prøvd flere ganger, men får han aldri til og komme. Tviler egentlig på jeg får det så bra til ;p

Noen som har tips til hvordan å gjøre en bra BJ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Prøv å sug kukhodet samtidig som du "vibrerer" med tungen på strengen. Da kommer samboeren min rimelig kjapt;)

Skrevet

Enhver mann/gutt har sine egne preferanser, de kan heller ikke forvente at vi skal være tankelesere. Samme som at vi jenter må si i fra hva vi liker/ikke liker i forhold til sex.

Spør han hva han liker, kanskje prøve å grave litt om han har fått orgasme av suging før. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke kommer av slikking, selv om det er godt.

Kommunikasjon er tingen :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har litt lyst til å gi kjæresten min BJ, men har ett problem. Har prøvd flere ganger, men får han aldri til og komme. Tviler egentlig på jeg får det så bra til ;p

Kjør hardt kjør stil...

Gjest tarra
Skrevet

haha ;p

vet han aldri har kommet av suging før, jeg er den første :) Men vi er heelt åpne til hverandre og er med på å prøve ut nye ting. Holdt på å få det til en gang.. men sliter med at jeg blir så klar i kjeven sånn at den på en måte låser seg og jeg blir så sliten. offa;p

Jeg takker for masse tips:D hadde vært litt bra å få det til en gang ;p

Skrevet

Ett tips er å runke samtidig som du suger. Altså, at du bruker hånden i takt med munnen.

Skrevet

Hehe, kjenner også til det med kjevelåsinga :ler: Noe som går seg til etterhvert..

Masse spytt, hvis du merker at han liker en ting, så ikke bytt metode ;) Mange liker en hånd som følger "foran" munnen, området rundt strengen er veldig følsomt (så vibrerende tunge fungerer her) Ellers kan balleklåing, og også beføling av skrotum og mot rumpehullet (hvis han er åpen for det) også falle godt i smak.

Dere må egentlig finne ut av hva som funker best for han. Vet det finnes diverse sugeguider på nett, kan kanskje være noe hvis dere ikke helt vet hvor dere skal begynne ;)

Kos deg med suginga :)

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme av bare BJ, har likevel satt stor pris på det!

Har ikke så mange tips til hva som er bra da det ofte kan være veldig personlige preferanser, men vær gjerne litt forsiktig med tenner/negler hvis du ikke vet helt hva du driver med!

Gjest tarra
Skrevet

joda, tror jeg må skjerpe meg litt med tennene, de kommer litt i veien av å til. Det er sikkert ikke så godt kan jeg tenkte meg :P men øvelse gjør vel mester tenker jeg :D

trenger bare masse gode råd å tips :D

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor må han komme?

Snakk heller med typen din hva HAN vil ha. Det vet ikke vi en dritt om ser du.

Gjest tarra
Skrevet
Hvorfor må han komme?

Snakk heller med typen din hva HAN vil ha. Det vet ikke vi en dritt om ser du.

hvorfor han må komme? Jeg vil jo tilfredstille den personen jeg elsker. Å vi snakker sammen om alt! Jeg vil bare vite litt om hvordan dere andre gjør det:)

Blir veldig glad om flere deler sine egne erfaringer osv:D

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri kommet av at noen har sugd meg, men liker det likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...