Gjest Gjest_annie_* Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Å være født med rødt hår er ingen dans på roser, iallfall ikke i barndom/tenår, når alt som kan krabbe og gå til enhver tid skal minne deg på at du har rødt hår. Derfor har jeg farget det de siste 15 årene. Nå, har jeg bestemt meg for at den tiden er forbi, jeg vil ha tilbake mitt røde hår. Jeg har farget det mørk brunt, og det er opprinnelig kobber-rødt. Jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det, jeg kan jo la det vokse ut, men etterveksten vil jo bli veldig tydelig og mindre pen etterhvert. Akkurat nå løser jeg problemet med sikk-sakk-skill, og det fungerer, men jeg klarer jo ikke å kamuflere etterveksten når håret blir lengre. Har halvlangt hår. Avfarging vet jeg er det verste man kan utsette et hår for, men jeg har utrolig sterkt og tykt hår som tåler det meste. Men, jeg lurer på hvordan avfarging vil bli i forhold til hvor bleket det blir ? Må jo nødvendigvis farge håret tilbake tilnærmet lik min naturlige farge. Jeg har gjort det en gang før, men da var det ikke rød jeg ville bli. Noen forslag, eller noen som har gjort akkurat dette før og kan si noe om resultatet ? ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå