Tonje Marie Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er ei jente som kan drømme om de merkeligste ting, som jeg til og med selv reagerer på at jeg kan drømme.. Sånn som at jeg i natt drømte at jeg ble forfulgt på et kjøpesenter, ned i kjelleren hvor det var en basstue.. Jeg var plutselig sammen med noen andre venninner og vi stengte oss inne, men så kom det mange folk og jeg ville at personen skulle komme seg vekk. Så står plutselig Jan Fredrik Karlsen av alle:/, foran meg og jeg spør om han kan late som han er kjæresten min så personen skulle stikke. Han sa ja og så leide vi ut og vi kysset en gang sånn fort. Så våknet jeg.. Greit at det bare er en drøm, men skjønner ikke hvordan jeg klarer å skape sånne drømmer i hodet.. Noen som vil fortelle noen rare drømmer de har hatt? Husker dere drømmene deres i ettertid, og er det sånn halvveis eller sånn skikkelig godt..? :D
Gjest Kråkaa Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Har ingen spesielle drømmehistorier å komme med akkurat nå. Pleier å drømme mye rart egentlig. Drømmer ofte om ting som ligger å kverner i underbevisstheten min. Om ting som plager meg fra fortiden. Det er ikke så veldig koslig egentlig..bare slitsomt. Husker jeg leste en Donald-historie engang som fascinert meg noe veldig. Petter Smart hadde funnet opp en dings som tok opptak av drømmene til Donald så fant Dolly disse filmene og satt å så på de. DET hadde vært noe det Husker jeg hadde en periode hvor jeg kunne styre drømmene mine. Tror det var på et punkt på natten at jeg var halveis våken og så bestemte jeg meg for at det og det skulle skje. Om jeg drømmer at noen forfølger meg eller er ute etter meg så pleier jeg å le og si Jammen du,slapp av da,dette er jo bare en drøm. Snodig.
angeleyes Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg drømmer de helt utroligste ting og husker som oftest drømmene helt ned til minste detalj. Som oftest drømmer jeg om ting jeg tenker på, gruer meg til eller bekymrer meg for. Eller så er den følelsen jeg har i drømmen den samme som den jeg hadde da jeg la meg. Rare greier det der.
Yvaine Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg pleier også å drømme om de merkeligste ting, det er nesten så jeg ligger på sengekanten og flirer for meg selv om morran. Jeg husker gjerne drømmer godt tidlig på dagen, men så forsvinner de litt utover dagen med mindre det var noe helt spesielt. Pleier ofte å ha 'temadrømmer' - jeg drømmer mye om det samme over kortere eller lengre perioder. En stund drømte jeg feks mye om oversvømmelser. Ellers har jeg 'standarddrømmer' som dukker opp før jeg skal noe spesielt, feks hvis jeg skal til tannlegen, drømmer jeg at alle tennene mine smuldrer opp og faller ut, hvis jeg skal rekke noe kjempeviktig drømmer jeg alltid at jeg kommer for sent pga ett eller annet latterlig.
Minttu Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Her en dag så drømte jeg at jeg var på konsert også kom ei jente og bare slo meg rett i trynet så jeg mista begge fortennene. Så var ingen sykehus oppe, så ingen kunne hjelpe meg :| Så jeg måtte gå rundt hele natten med tenna i hånda xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå