Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

når man har mensen... er det vanlig at man går litt opp i vekt da?

noen som har opplevd det?

hvis noen kjenner igjen dette - hvor mange kg går du/dere opp?

opplever nemlig dette selv, det ligger på rundt 1kg til 2 kg...

det er ikke det værste da.. det at jeg får lyst på sjokolade er EN ting som er værre enn de usle kg, spesielt siden jeg da ikke tåler sjokolade!! :cry: og en annen ting er at jeg føler meg som en ballong rundt magen - skikkelig oppblåst...

arg....hater slike uker!!!!

beklager, måtte bare lufte litt irritasjon! :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT NORMALT !! :ler:

Jeg går også opp ca 2 kg, og får en umettelig trang til å spise sjokolade :ler: Å aberet med det, er at jeg ikke er allergisk mot sjokolade.

Så om det er noen her med en smittsom sjokoladeallergi, så lar jeg meg gjerne smitte :ler:

Men for ordens skyld... de 2 kg forsvinner et par dager etter jeg har fått mensen :wink:

Ville vært trist å legge på seg 24 kg i året, hvert år :hoho:

da ville jeg i såfall håper på en tidlig overgangsalder :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
HELT NORMALT !! :ler:  

Så om det er noen her med en smittsom sjokoladeallergi, så lar jeg meg gjerne smitte  :ler:  

Jeg og vil gjerne bli smittet :ler2:

Skrevet

Jeg vet ikke om vekten øker noe særlig, men jeg føler meg oppblåst og puppene blir større!?!

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Går opp ca 1 kg, og blir godtesyk som fy.... Vekten er bare vann heldigvis, og forsvinner etter et par dager (hvis ikke godtespisingen tar helt av da... :wink: )

Skrevet

Jepp da, samme her. Går opp mellom 1 -2 kg, og magen blir oppblåst så ingen bukser sitter som de skal... :-?

Da jeg gikk på p-piller fikk jeg og ømme og litt større (føltes i alle fall sånn) pupper, men det har gitt seg etter at jeg sluttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...