Gisele Skrevet 26. juli 2003 #1 Del Skrevet 26. juli 2003 når man har mensen... er det vanlig at man går litt opp i vekt da? noen som har opplevd det? hvis noen kjenner igjen dette - hvor mange kg går du/dere opp? opplever nemlig dette selv, det ligger på rundt 1kg til 2 kg... det er ikke det værste da.. det at jeg får lyst på sjokolade er EN ting som er værre enn de usle kg, spesielt siden jeg da ikke tåler sjokolade!! :cry: og en annen ting er at jeg føler meg som en ballong rundt magen - skikkelig oppblåst... arg....hater slike uker!!!! beklager, måtte bare lufte litt irritasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 26. juli 2003 #2 Del Skrevet 26. juli 2003 HELT NORMALT !! Jeg går også opp ca 2 kg, og får en umettelig trang til å spise sjokolade Å aberet med det, er at jeg ikke er allergisk mot sjokolade. Så om det er noen her med en smittsom sjokoladeallergi, så lar jeg meg gjerne smitte Men for ordens skyld... de 2 kg forsvinner et par dager etter jeg har fått mensen Ville vært trist å legge på seg 24 kg i året, hvert år da ville jeg i såfall håper på en tidlig overgangsalder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #3 Del Skrevet 26. juli 2003 HELT NORMALT !! Så om det er noen her med en smittsom sjokoladeallergi, så lar jeg meg gjerne smitte Jeg og vil gjerne bli smittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 27. juli 2003 #4 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg vet ikke om vekten øker noe særlig, men jeg føler meg oppblåst og puppene blir større!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 Går opp ca 1 kg, og blir godtesyk som fy.... Vekten er bare vann heldigvis, og forsvinner etter et par dager (hvis ikke godtespisingen tar helt av da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinka Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 Jepp da, samme her. Går opp mellom 1 -2 kg, og magen blir oppblåst så ingen bukser sitter som de skal... :-? Da jeg gikk på p-piller fikk jeg og ømme og litt større (føltes i alle fall sånn) pupper, men det har gitt seg etter at jeg sluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå