pastellfisk Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei! For en uke siden ble det slutt med min første kjæreste. Vi var sammen i 3 år, i godt og vondt. Han var ikke særlig monogam av seg, og det er vel grunnen til at det ble slutt.. Men som sagt så var han min første kjæreste, og vi har mange mange gode minner sammen. Hvordan kommer man seg videre fra sitt første forhold?? Finnes det virkelig flere gutter som jeg kan bli like glad i? Jeg har mistet litt håpet, i en alder av 20 år... Jeg ble også voldtatt da jeg var 17 år, så har vanskeligheter med gutter generelt.... Bare gi meg håpet tilbake. Finnes det bra gutter?!
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hei! For en uke siden ble det slutt med min første kjæreste. Vi var sammen i 3 år, i godt og vondt. Han var ikke særlig monogam av seg, og det er vel grunnen til at det ble slutt.. Men som sagt så var han min første kjæreste, og vi har mange mange gode minner sammen. Hvordan kommer man seg videre fra sitt første forhold?? Finnes det virkelig flere gutter som jeg kan bli like glad i? Jeg har mistet litt håpet, i en alder av 20 år... Jeg ble også voldtatt da jeg var 17 år, så har vanskeligheter med gutter generelt.... Bare gi meg håpet tilbake. Finnes det bra gutter?! De fins, de er bare litt vanskeligere å få øye på enn de brautende bad-boysa vanligvis. Virker ikke akkurat som du har vært heldig så langt
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Ja. Finnes mange bra gutter. Men dette er de samme guttene du vil finne ulidelig kjedelige. De snille stille mennene som vil gjøre alt for at du har det bra.
YNWA Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Hei! For en uke siden ble det slutt med min første kjæreste. Vi var sammen i 3 år, i godt og vondt. Han var ikke særlig monogam av seg, og det er vel grunnen til at det ble slutt.. Men som sagt så var han min første kjæreste, og vi har mange mange gode minner sammen. Hvordan kommer man seg videre fra sitt første forhold?? Finnes det virkelig flere gutter som jeg kan bli like glad i? Jeg har mistet litt håpet, i en alder av 20 år... Jeg ble også voldtatt da jeg var 17 år, så har vanskeligheter med gutter generelt.... Bare gi meg håpet tilbake. Finnes det bra gutter?! En snill mann/gutt trenger nødvendigvis ikke å være kjedelig man trenger ikke "spenning" iform av vold og høyrøstede stemmer og altfor høy selvtillit. Gi deg selv litt tid, da det bare har gått en uke. Ha det gøy, uforpliktende og bare kos deg. Jeg forstår hvis du er lei deg, virkelig. Har selv en kjæreste gjennom tre år, og lurer på hva som skjer med meg hvis det ikke skal være oss lenger. Men det finnes mange utrolige gutter der ute. Lykke til .
Hilde! Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Ja, de finnes! Det ble slutt med meg og min første kjæreste for 8 mnd siden - da hadde vi vært sammen i to år. Det var han som gjorde det slutt, jeg var knust.. Det kom brått på - særlig siden han var min beste venn i tillegg til å være kjæreste. Plutselig mistet jeg begge på samme dag. Det var ikke lett. Men jeg fikk ettehvert vite om flere og flere ting som gjorde han til en dust, så da gikk det bedre. Og han gikk fra å være denne "flotte fyren jeg ikke kunne få" til en jeg nesten er flau over å ha vært sammen med. Så - tilbake til saken. Som sagt mistet jeg både kjæresten min og "min beste venn" i han, så naturlig nok følte jeg meg tidvis veldig ensom og alene. Selv om jeg både har familie og mange venner som støttet meg. Min måte å takle ensomheten på var å lage meg en konto på en av disse typiske datesidene. I utgangspunktet ikke for å møte noen ny, men for å finne noen å prate med som ikke bare syntes synd på meg eller lurte på hvordan det gikk. Kom etterhvert i snakk med han som nå er kjæresten min. Vi pratet sammen i 4 mnd før vi møttest - egentlig bare siste mnd det var en litt flørtende undertone. Det gikk 2 uker fra vi møttes til vi var sammen. Klart, vi har bare vært sammen i snart to mnder, så forholdet er ferskt og jeg er nyforelsket - men jeg vet han er en flott fyr. Så de finnes, uten tvil. De bare dukker opp når du minst venter det - det er i det minste min erfaring
Lissi Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Ja. Finnes mange bra gutter. Men dette er de samme guttene du vil finne ulidelig kjedelige. De snille stille mennene som vil gjøre alt for at du har det bra. Ja takk!!
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Ja takk!! Er bare til å kikkel litt i krokene. Det er der disse mennene sitter og ikke sier så mye. De har mye å gi, men de kommre ikke til å ta initiativ for å bli kjent.
Lissi Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Er bare til å kikkel litt i krokene. Det er der disse mennene sitter og ikke sier så mye. De har mye å gi, men de kommre ikke til å ta initiativ for å bli kjent. Fra nå av skal jeg følge med i krokene
Fjesingen Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er da både pratsom, sitter aldri i en krok og sutrer, men er også fantastisk hygglig og snill! Regner derfor med at de fleste damer tror det er for godt til å være sant, og stikker avgårde med enten han stille snille og litt kjedelige eller han morsomme drittsekken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå