Gå til innhold

Smykke til halterneck kjole

Anbefalte innlegg

Gjest Elize
Skrevet

Hvordan smykke passer til en halterneck kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ofte at det er unødvendig med kjede når man har halterneck fordi det liksom blir for rotete. Det ødelegger de fine linjene som en halterneck gir, men det kommer selfølgelig an på om utringningen er høy eller lav. Om den er lav, kan det være fint med et veldig tynt og enkelt kjede.

Som du sikkert skjønner, er jeg ikke fan av halterneck og kjede. Det som derimot er en veldig fin kombinasjon med halterneck, er litt lange øredobber med mye detaljer. Det gjør at linjene holdes rene og enkle samtidig som øredobbene komplimenterer og utfyller det uten at det blir rotete eller 'overfylt'.

Halternecksnittet er liksom et smykke i seg selv synes jeg og jeg tenker ofte når jeg ser bilder av bruder at kjolen vill mer kommet til sin rett om de haddekuttet ut kjedet.

Skrevet

Jeg synes heller ikke det passer med smykke og halterneck. Jeg hadde valgt et pent armbånd og noen fine øredobber.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Halterneck og kjede kan gå fint hvis kjedet er litt langt og går i lik vinkel som utrigningen. Men styr for all del unna korte, runde kjeder. :)

Personlig så kan ikke jeg fordra lange øredobber, så jeg vil ikke anbefale det som tilbehør.

Gjest Elize
Skrevet

Nå ble jeg veldig usikker, siden svarene er så forskjellige. Men jeg vet at jeg vil ha smykke.

Skrevet

Sånn løste jeg det. :)

post-22725-1244442652_thumb.jpg

Skrevet

Siden du vil ha smykke bør du satse på et litt langt og smalt, hvis utringningen er lang og smal.

Er den mere vid kan du satse på et som ikke er fullt så smalt. Men ikke et for kort som ligger i en bue foran. Da ødelegger du kjolens linjer som noen over sier.

Kjøp det du tror blir fint, og spør om du kan bytte det om det ikke blir pent. For du bør prøve før bryllupsdagen uansett.

Jeg var sikker på at det jeg hadde kjøpt var perfekt. Men det var full krasj.

Lykke til. Du blir sikkert nydelig. :jepp:

Skrevet

Jeg ville også ha droppet smykke til halterneck-kjole. Det blir litt overkill, selv om du velger et tynt et. Mye penere uten, og linjene rundt halsområdet kommer mer til sin rett. Gå heller for noen fine øredobber og evt. armbånd.

Lykke til!

Skrevet

eg hadde veldig tynn kjede med diamant smykke...hadde halter og mye perle detaljer så man trengte ikke veldig mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...