Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg traff en fyr på byen, han er 22 år. Lurer litt på hvordan jeg skal vite om han virkelig er interessert i meg, eller bare ute etter sex? Har litt dårlig erfaring på det området, men han virker som en veldig ålreit og trivelig fyr. Vi hadde ikke sex første kveld jeg ble med ham hjem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg traff en fyr på byen, han er 22 år. Lurer litt på hvordan jeg skal vite om han virkelig er interessert i meg, eller bare ute etter sex? Har litt dårlig erfaring på det området, men han virker som en veldig ålreit og trivelig fyr. Vi hadde ikke sex første kveld jeg ble med ham hjem.

Gi han sex og finn ut :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hun gav ham ikke sex... Nei dven så hyggelig det blir når hun endelig gir han det han lengter etter, sex! Med en slik holdning til sex håper jeg han finner ei anna enn deg! Er sex en gave også nå liksom? "Du kan aller nådigst få pule meg når det passer meg" :roll:

Skrevet
Hei!

Spør han rett ut. Tenk så mye drama og hjertesorg som kunne vært unngått, om man var modig og spør direkte. Ikke hint. Mannfolk skjønner ikke hint! Ikke snakk i gåter heller. Sånt er bare tull!

Ei annen god pekepinn er se om han tar kontakt med deg enten via sms eller ringer deg for å be deg ut på date igjen. Tar han ikke kontakt etter date nr 2 eller 3 (forutsatt at derer IKKE hadde sex) er det kun sex han er interesert i!

Ringer han/sender sms når han er full/ensom/kjeder seg, er det også garantert ikke for annet enn sex med deg. Du blir hans tidsfordriv.

Er de eneste gangene du hører fra ham når han er full eller ut på byen, er det ikke fordi han er interesert i deg, men fordi han sater på å få sex fra deg.

"The Booty call" heter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...