Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Noen ganger skjer det jo på så skånsom og bra måte som mulig. Fortell, fortell!
Ethereal Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Den beste måten må jo være når begge er enige om at det er det beste, og velger å gå fra hverandre som venner. En venn av meg gjorde det med kjæresten sin. Begge følte det hadde skrantet en stund. De hadde visstnok et veldig bra brudd, der de skiltes som venner og fikk snakket ut om alt. Per i dag er de fremdeles venner.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror den beste måten å bli dumpet på er at han som dumper er helt ærlig og ikke lager håp om forsoning hvis det egentlig ikke er realistisk. Også tror jeg det er bra hvis han tar seg tid til å svare på spørsmål rundt bruddet.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg elsker deg ikke lenger og ønsker ikke å ha noe med deg å gjøre lenger. Farvel. Har aldri skjedd meg da, men dette er min foretrukne måte å bli dumpet på. Kort, enkelt og presist.
Breakeven Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg elsker deg ikke lenger og ønsker ikke å ha noe med deg å gjøre lenger. Farvel. Har aldri skjedd meg da, men dette er min foretrukne måte å bli dumpet på. Kort, enkelt og presist. Du er litt morsom noen ganger! Farvel, haha. Du passer definitivt nicket ditt=P
Rexina Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Er enig med Ethereal:) Har opplevd dette selv, og det er ganske så fint (i den forstand et brudd er fint:P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå