Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er din favorittsjampo, -balsam og eventuelt andre hårpleieprodukter? Hvilken hårtype har du? Hvor kjøper du sjampo og balsam?

:)

Endret av Purple Diamond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer alltid tilbake til Kerastase Resistance (den lysegrønne serien). Den bygger opp håret, og gir akkurat passe med næring til mitt hår, som ikke er særlig slitt, men som farges ofte og får gjennomgå med rettetang, føner osv. Håret ellers er veldig glatt og med veldig mange, relativt tynne hårstrå. Jeg kjøper nesten utelukkende hårprodukter hos frisøren, og etter at jeg startet med det i stedet for å kjøpe på nett, har bomkjøpene holdt seg innenfor rimelighetens grenser.

Skrevet

Ok:)

Jeg har det problemet at enten blir håret fett av produktene eller så gjør de ingen ting og håret er tørrt og frizzy=/ Har bl.a. prøvd den hvite serien til Kerastase, som skulle gjøre hår og hodebunn mindre tørrt, men det resulterte bare i at hodebunnen klødde og jeg måtte slutte å bruke den. Utrolig kjipt når man har betalt 2-300 for en flaske... Har tenkt mye på Redken All Soft eller en eller annen serie fra Tigi (som er ganske billig på nett), men jeg er redd for at de enten gjør håret fett eller hodebunnen irritert. Vanskelig dette her=p

Derfor vil jeg høre med dere om hvilke produkter dere liker og hvilken hårype dere har, så kanskje det blir bedre å finne noe som virker for meg :)

PS: Hver gang jeg har kjøpt frisørprodukter, har jeg fått de anbefalt av frisører. Til nå har ingenting funket, og jeg har prøvd 4-5 forskjellige typer...

Kom forresten på at Joico K-Pak gjorde håret mitt veldig fint. Noen som har prøvd denne serien?

Skrevet
Ok:)

Kom forresten på at Joico K-Pak gjorde håret mitt veldig fint. Noen som har prøvd denne serien?

Jeg bruker denne hårkuren fra Joico og er godt fornøyd med den til mitt fargede hår.

Skrevet
Jeg bruker denne hårkuren fra Joico og er godt fornøyd med den til mitt fargede hår.

Den er kjempegod! Er det på feelunique denne serien er billigst, vet du det?

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg er veldig glad i volumserien til Joico. Jeg har tykt blondt hår med stiper, og som lett blir fett med feil produkter (gjelder spesielt produkter for glans og tørt hår). Håret mitt blir ikke tørt av denne serien, og ikke frizzy heller.

Bruker K-pack hårkuren jevnlig i tuppene, og den fungerer bra. Har ikke tendenser til slitt hår. :)

Skrevet
Den er kjempegod! Er det på feelunique denne serien er billigst, vet du det?

Vet ikke om det er der den er absolutt billigst nei, men jeg handler i hvert fall derfra. Gode priser og fraktfritt tilsendt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...