Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et nettsted (eller vanlig butikk) der man kan kjøpe små beholdere/flasker med kosmetikk, sjampo o.l.? Syns det er dumt å kjøpe store flasker hvis de ikke er noe god, liksom=p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byporten Shopping i Oslo selger små reiseutgaver av diverse varer, du kan jo ta en titt om du bor i overkommelig avstand.

Skrevet
Byporten Shopping i Oslo selger små reiseutgaver av diverse varer, du kan jo ta en titt om du bor i overkommelig avstand.

Bor dessverre noen timer fra Oslo... Men tusen takk for tips uansett;)

Skrevet

Det er forresten helst produkter fra Redken, Tigi o.l. jeg vil ha småflasker av :)

Skrevet
Finnes det et nettsted (eller vanlig butikk) der man kan kjøpe små beholdere/flasker med kosmetikk, sjampo o.l.? Syns det er dumt å kjøpe store flasker hvis de ikke er noe god, liksom=p

tenker du kremer, sminke i småbeholdere nå? eller tomme bokser i reisestørrelser?

Hvis du er usikker kan du jo lese på www.makeupalley.com hva folk har skrevet om produkter, hva de liker og hva de ikke liker og om de vil kjøpe produktet igjen;) Veldig grei side

Skrevet
tenker du kremer, sminke i småbeholdere nå? eller tomme bokser i reisestørrelser?

Hvis du er usikker kan du jo lese på www.makeupalley.com hva folk har skrevet om produkter, hva de liker og hva de ikke liker og om de vil kjøpe produktet igjen;) Veldig grei side

Helst sjampo og balsam jeg tenker på. Flott tips! Den skal jeg sjekke ut:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...