Purple Diamond Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Finnes det et nettsted (eller vanlig butikk) der man kan kjøpe små beholdere/flasker med kosmetikk, sjampo o.l.? Syns det er dumt å kjøpe store flasker hvis de ikke er noe god, liksom=p
Umbriel Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Byporten Shopping i Oslo selger små reiseutgaver av diverse varer, du kan jo ta en titt om du bor i overkommelig avstand.
Purple Diamond Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2009 Byporten Shopping i Oslo selger små reiseutgaver av diverse varer, du kan jo ta en titt om du bor i overkommelig avstand. Bor dessverre noen timer fra Oslo... Men tusen takk for tips uansett;)
Purple Diamond Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 Det er forresten helst produkter fra Redken, Tigi o.l. jeg vil ha småflasker av
mari4ever Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Finnes det et nettsted (eller vanlig butikk) der man kan kjøpe små beholdere/flasker med kosmetikk, sjampo o.l.? Syns det er dumt å kjøpe store flasker hvis de ikke er noe god, liksom=p tenker du kremer, sminke i småbeholdere nå? eller tomme bokser i reisestørrelser? Hvis du er usikker kan du jo lese på www.makeupalley.com hva folk har skrevet om produkter, hva de liker og hva de ikke liker og om de vil kjøpe produktet igjen;) Veldig grei side
Purple Diamond Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2009 tenker du kremer, sminke i småbeholdere nå? eller tomme bokser i reisestørrelser? Hvis du er usikker kan du jo lese på www.makeupalley.com hva folk har skrevet om produkter, hva de liker og hva de ikke liker og om de vil kjøpe produktet igjen;) Veldig grei side Helst sjampo og balsam jeg tenker på. Flott tips! Den skal jeg sjekke ut:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå