Rampolina Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 I fjor fant jeg telys på SmartClub som brant i 8 timer. De var tykkere enn vanlig, men likevel telys. Helt supre! Er det noen som vet hvor jeg kan finne?
Spatula Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 (endret) I fjor fant jeg telys på SmartClub som brant i 8 timer. De var tykkere enn vanlig, men likevel telys. Helt supre! Er det noen som vet hvor jeg kan finne? Rema 1000, har faktisk, eller Nille Endret 7. juni 2009 av Agnethe
Coriander Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Er disse telysene bredere/større/høyere? Eller er det kvalitetn på stearinen som gjør at de brenner lengere? Passer de i vanlige telysholdere?
Spatula Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Er disse telysene bredere/større/høyere? Eller er det kvalitetn på stearinen som gjør at de brenner lengere? Passer de i vanlige telysholdere? De jeg har sett er litt større en vanlig telys, altså bredere og passer derfor ikke til vanlig telysholdere som er formet etter et vanlig telys..
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 For oss var det også et poeng å ikke bruke vanlige telys som måtte skiftes under middagen pga kort varighet. Vi kjøpte alle lysene på ikea. I tillegg til litt større kubbelys, fant vi en type lys som var like brede (like stor diameter) som telys, men høyere (7-8 cm?). De var brune/lilla (høstfarge-inspirert pga årstiden vi handlet i), husker ikke hva de het, men de fungerte veldig bra og varte hele kvelden. Og vi hadde dem i telysestaker.
Rampolina Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2009 De som er på Rema og Nille her er 6 timers.. De jeg leter etter er like store i omkrets som vanlige telys ja, men er bittelitt høyrer. Passer i vanlige telysstaker.
Evas Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 I danmark får du kjøpt vanlige telys som brenner 6 timer i motsetning til de norske 4 timer. Det er kanskje en ide neste gang du er i nabolandet...
Rampolina Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2009 6timers finner man overalt her også, blir nok ingen dansketur for det;) Men leter etter 8timers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå